Vi har köpt en brio primo med isofix bas. Begagnad av en bekant för 400. Basen kommer sitta i min bil och om vi tar killens bil blir de utan bas då han ändå inte har isofix i sin. Eller så har vi fått låna killens systers som basen kan bältas fast på. Så kan han ha den i sin bil och beroende på vilken bil vi tar så tar vi olika skydd. @Ravishing skulle inte räkna helt på att de har bytt när ni behöver den. kusinen till den i våran mage föddes i slutet av november och är inte liten. Hon har kvar den än. Jag hade typ räknat med att vi kunde de ta över den nu så den fanns lite innan men verkar inte så. Så då köpte jag en annan. Vi hade ändå behövs köpa en isofix bas till den för nästan 2000 så kunde lika gärna köpa ett helt set.
Tips är att söka på babyskydd test på Google. Finns massa olika tester och där kan man se och fundera på vad som är viktigast för just en själv.
Tips är att söka på babyskydd test på Google. Finns massa olika tester och där kan man se och fundera på vad som är viktigast för just en själv.