Rul avklarat även här, moderkakan i bakvägg denna gången vilket förklarar de tydliga rörelserna. Och våra flickor får som de vill -en lillebror! Det visade han väldigt tydligt så hon sa att det var tur vi ville veta
Så skönt att allt såg bra ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rul avklarat även här, moderkakan i bakvägg denna gången vilket förklarar de tydliga rörelserna. Och våra flickor får som de vill -en lillebror! Det visade han väldigt tydligt så hon sa att det var tur vi ville veta
Jag hoppas att de har räknat fel på min krabat för min kropp säger typ att pyret är färdigbakad. Har en hel del sammandragningen och i morse när jag vaknade var det en stor blöt fläck vid tutten så har nu beviserligen börjat läcka mjölk.
Känns lite tidigt när det är tre månader kvar...
Haha japp allt är helt normaltJag har läckt ur brösten sen vecka 20 eller nåt. Det är heeeeelt normaaaaaaaalt.
Mmm, härligt! Tror allt den lille får ta och hålla sig på insidan ett tag tillJag hoppas att de har räknat fel på min krabat för min kropp säger typ att pyret är färdigbakad. Har en hel del sammandragningen och i morse när jag vaknade var det en stor blöt fläck vid tutten så har nu beviserligen börjat läcka mjölk.
Känns lite tidigt när det är tre månader kvar...
Ja inte före mitten av augusti iaf har jag sagt att pyret få komma.Mmm, härligt! Tror allt den lille får ta och hålla sig på insidan ett tag till
Mina bröst kan ge ifrån sig ngn genomskinlig vätska ibland. Vad är det?
Idag ska vi ut på barnvagnsjakt. Vet ju redan vad jag vill ha men vi ska klämma och känna och förhoppningsvis beställa en idag.
Blev erbjuden en Britax Baby safe SHR II av en kompis till ett kanonpris, typ 1/5 av nypris. Vi har alltid sagt att bilstol köper vi ny, men nu skulle vi "få" denna. Använd 6 månader, två år gammal och okrockad. Vågar man slå till?
nej, inga svängbara hjul här heller. Jag är ingen blivande "latte-/shoppingmorsa" som ska ränna runt i stan. Kan förstå att det är smidigt då de är himla lätta att ratta runt.
Lattemorsa och lattemorsa.. Jag skulle säga att det räcker med att vara en mamma som promenerar på vägar som ibland har annan sträckning än spikrakt för att svängbara ska vara att föredra
Svängbara hjul behöver ju inte vara små minihjul, och många går ju att låsa när man rör sig i ojämn terräng
Då anser jag att du definitivt borde välja svängbara hjul. Är det fyra fasta så måste du ju häva vagnen när du ska svänga vilket är mycket tyngre för både handled o rygg.Tycker de är jättesvårt. Jag har svaga handleder och ledproblem vilket gör att jag måste vara noga med vad jag väljer.... Mannen var i alla fall tydlig med hurudan vagn han vill ha när vi titta runt. Verka svårt så han köper en bärsele i ställe
Lattemorsa och lattemorsa.. Jag skulle säga att det räcker med att vara en mamma som promenerar på vägar som ibland har annan sträckning än spikrakt för att svängbara ska vara att föredra
Svängbara hjul behöver ju inte vara små minihjul, och många går ju att låsa när man rör sig i ojämn terräng
Tänker kombinationen snö och snömodd och svängbars hjul = inte kul. Har aldrig kört något med hjul som rör sig som funkar bra i det underlaget. Samt mindre risk att grus kilas fast mellan hjul och den plastgrej som håller fast de svängbara hjulen.
Tycker faktiskt inte heller att det är speciellt tungt att vända vagn med fasta hjul, man har ju rätt bra hävarm och det behövs ju inte alls mycket kraft. Alla är vi väl olika antar jag och tycker att det ena funkar bättre än det andra
Tänker kombinationen snö och snömodd och svängbars hjul = inte kul. Har aldrig kört något med hjul som rör sig som funkar bra i det underlaget. Samt mindre risk att grus kilas fast mellan hjul och den plastgrej som håller fast de svängbara hjulen.
Tycker faktiskt inte heller att det är speciellt tungt att vända vagn med fasta hjul, man har ju rätt bra hävarm och det behövs ju inte alls mycket kraft. Alla är vi väl olika antar jag och tycker att det ena funkar bättre än det andra