Jag har handlat en del. Passat på när de kommit upp på fb i närheten till bra pris. Tex en barnmatstol som ju inte kommer användas på länge än. Men var snygg och bra pris. Även en barnvagn, några tygblöjor som kommer idag på posten, babysitter, olja och sånt bra och ha köptes på gekås för ett tag sedan. Kollar nästan varje dag på blocket både spjälsäng och skötbord. Har en del krav så tar nog ett tag att hitta vad jag vill ha. babyskydd får vi låna av killens syrra. Hennes ska bara växa ur de först. kläder har hon fått massa både tjej och kille som vi får ta över. Så små kläder tänker jag inte köpa. Nu protesterade Bob i magen när jag skrev det
Imorgon börjar gravidyogakursen! Spännande de ska bli. Har kommit igång mer med träningen nu när de är lugnare i skolan, jag har hjälp med stallet och förkylningarna hållt sig borta. Går på dans och bodybalance samt gymmet, så skönt. Och cyklar så mycket jag kan.
Imorgon börjar gravidyogakursen! Spännande de ska bli. Har kommit igång mer med träningen nu när de är lugnare i skolan, jag har hjälp med stallet och förkylningarna hållt sig borta. Går på dans och bodybalance samt gymmet, så skönt. Och cyklar så mycket jag kan.