Igår hade Alfons sin första kväll när han va ordentligt ledsen, mest troligt hade han riktig jäkla magknip. Jag börjar ju själv gråta när han gråter så där förtvivlat
, han är ju så lugn jämt annars.
Vi löste det iaf med att jag gick upp och la mig med honom så fick han ligga på mage på mig. Efter ett tag kom ordentliga brakfisar och sedan tvärslocknade pojken. Han har vaknat till 3gånger för att äta men vi har legat i sängen närmare 12 timmar nu och grabben ser inte ut att ha några planer på att stiga upp
Men med minusgrader ute och pappan tar hand om hundarna så tycker jag att vi kan få ha denna myssöndag
Fick föresten fingrarna ur och hämtade upp bärselen hos grannen i fredags. Igår på dagen invigde vi den och grabben fullständigt älskar den och oj vad livet blev lättsamt! Grabben har haft några dygn när han har vaknat så fort jag lagt ifrån mig honom vilket resulterat i att jag känt mig låst i tv-soffan. Mysigt ett tag men rastlösheten slår snabbt in så selen kändes som räddningen. Nu jan vi ju mysa trots att jag är uppe på benen!
Så till er som inte fått ännu, se till att skaffa sele/sjal!