Det där hade jag glömt kanske då det verkade vara en piss i nilen jämfört med vad som skedde runt din förlossning sen :s
Ja, det blev en jäkla soppa av allihopa
Hur har det gått @BernT ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där hade jag glömt kanske då det verkade vara en piss i nilen jämfört med vad som skedde runt din förlossning sen :s
@krambanan det kan inte va på g då?
Känns helt rimligt i v38 även om det känns som att jag har månader kvar i v37
Skulle säga att det är bättre att försöka förbereda sig på barnet. Förlossning är bara en transportsträcka. Jag trodde jag visste precis hur jag ville ha det med min förlossning. Den blev kort och gott tvärt om därför är det svårt att förbereda sig känner jag.Någon som har något bra tips på förberedelser mentalt för förlossningen? Har läst "Föda utan rädsla" men det är det enda jag gjort i princip.
Någon som har något bra tips på förberedelser mentalt för förlossningen? Har läst "Föda utan rädsla" men det är det enda jag gjort i princip.
Någon som har något bra tips på förberedelser mentalt för förlossningen? Har läst "Föda utan rädsla" men det är det enda jag gjort i princip.
Vid midnatt hade jag blodstrimmig flytning (slempropp?), och för 30 min sen vaknade jag av att jag badade i sängen. Tror bestämt att vattnet har gått. Mannen får stanna hemma från jobbet idag, vi skall in på kontroll om några timmar.
Kanske mannen kan ha högläsning för dig?Åh, var den bra? Bara kommit till sida 38 än haha. Gillar ju det jag läst hittills, men är det liksom värt att kämpa sig igenom resten såhär i sista minut?
Sååå... Jag googlade på "slempropp eller flytning", och sen kunde jag liksom inte låta bli att klicka på "Bilder". Hur dum får man bli Och varför är det så många som håller det i handen?! För helvete
Små slemmiga strimmor är precis vad jag har. Nä jag läste att den återbildas ju lite efterhand (om det behövs) så det är ju tyvärr inget som skvallrar om att det är på G inom det närmsta
F.ö. så spelar det ju ingen roll vilket det är, min slempropp började lossna i maj-juni och har kommit ut i små slemmiga strimmor sedan dess. Nu vid FL syntes inte ett spår av den.
Små slemmiga strimmor är precis vad jag har. Nä jag läste att den återbildas ju lite efterhand (om det behövs) så det är ju tyvärr inget som skvallrar om att det är på G inom det närmsta
"Nu vid FL"? Har du fött alltså? Grattis isf