Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter värt att dra in en jurist eller liknande i den där röran... Har du kollat ut någon bra?
Beklagar verkligen. Vilken han är.
Håller dock med dom andra här att du borde blanda in en kunnig jurist (om du inte redan gjort det). Sköt all kommunikation med ditt ex via juristen. Brukar vara lugnast så.
Att han skulle få betalt för det arbete han har lagt ner kan han glömma. Så fungerar det inte.
Många kramar!
Jag är ensamstående och är du lite pratsjuk, vill ha nått tips eller vad som så finns jag på PM!
Skickar en stor varm kram och hoppas allt ordnar sig för dig och bebben!
Går och väntar på RUL 29/6. Just nu känns det som att jag bara inbillat mig allt. Mår som vanligt. Kan få lite mol-känsla i nedre delen av magen när jag åker hem från jobbet, men det är allt. Inte ens någon mage på g eftersom jag är rätt rund från början.
Jaja, det kommer nog, men det hade ju varit skönt att få lite bekräftelse på att allt är som det ska.
Nej du skall inte skapa osämja men du skall inte heller låta honom köra över dig.Nä men har funderat på det. Vill inte skapa mer osämja än nödvändigt bara och han kommer INTE ta det bra om jag blandar in jurist. Men jag tänkte jag skulle ringa och få lite rådgivning av Juriststudenterna i Lund iallafall.
Jag vet precis vad du menar, jag har 750 meter mellan tågstationen och jobbet. Min räddning är verkligen cykeln, det är guld värt! En promenad på 8 minuter har blivit en kvarts promenad, men med cykeln tar det bara 2-4 min. Men visst är det knäckande...Andra jobbdagen idag och herregud vad min rygg dödar mig
Det jobbiga är mest promenaden till och från bilen efter jobbet. Den står parkerad en bit bort i ett parkeringshus. Jag jobbar på ett hotell som ligger mitt inne i centrum och parkera närmare äter upp hela lönen
Men så kom jag på att jag brukade cykla och lämna sonen på dagis när tösen låg i magen för det funkade bäst med fogarna så jag ska ta in min cykel till stan och börja cykla emellan jobb och bil tänkte jag så slipper jag fresta på fogarna mer än nödvändigt. Det är 600 meter enligt kartan och då 1,2 km onödig promenad för fogarna just nu.
Tanken på att det bara är 600 meter gör dock att jag känner mig handikappad helt plötsligt. Att man inte ens ska fixa det utan att få ont
Jag vet precis vad du menar, jag har 750 meter mellan tågstationen och jobbet. Min räddning är verkligen cykeln, det är guld värt! En promenad på 8 minuter har blivit en kvarts promenad, men med cykeln tar det bara 2-4 min. Men visst är det knäckande...
Ja, foglossning. Jag rör (rörde) också på mig mycket, har ett jobb där jag ytterst sällan sitter ner etc. Men det spelade ingen roll tydligen...Vad är det som gör att ni inte kan gå? Är det foglossning? Får alla det? Jag går 1-2 mil om dagen (jobb och så lite med hund och så) och känner inget. Men jag är iofs bara i v 15 och väldigt van vid att röra mig mycket så det kanske spelar in.
Vad är det som gör att ni inte kan gå? Är det foglossning? Får alla det? Jag går 1-2 mil om dagen (jobb och så lite med hund och så) och känner inget. Men jag är iofs bara i v 15 och väldigt van vid att röra mig mycket så det kanske spelar in.
Jag vet precis vad du menar, jag har 750 meter mellan tågstationen och jobbet. Min räddning är verkligen cykeln, det är guld värt! En promenad på 8 minuter har blivit en kvarts promenad, men med cykeln tar det bara 2-4 min. Men visst är det knäckande...