Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu jäklar är det party i magen...speciellt på nätterna när jag vill sova. Kände någon enstaka spark förra veckan men sen i fredags drog det igång på allvar och igår var hon så vild så jag kunde inte somna. Lite trött på jobbet idag efter 5,5 timmes sömn. Men samtidigt är det ju väldigt mysigt.
Ni är inte ensamma om att tycka det är jobbigt att bli tjock, tung, vek och allmänt handikappad. Har ett väldigt fysiskt jobb och är van vid att göra det mesta själv...nu får jag redan hoppa dom tyngsta grejerna och värre kommer det ju bli.
Har kört ihop sig helt med sambon nu. Han fyllde år igår. Försökte göra scones till frukost. Han var bara sur och ville inte ha. Försökte ge honom en present (en inramad ultraljudsbild). Han ville inte ha något från mig och la paketet oöppnat på köksbordet sen kom han upp på övervåningen (där jag numera sover då jag inte får sova i "hans" säng) och var allmänt otrevlig och gick på om att han skulle härifrån innan det kom något barn och jag fick köpa ut honom ur huset så jag fick se till att få en banktid så han kan gå vidare med sitt liv.
Fick reda på att en bekants dotter fick sitt barn i förrgår. Enligt ultraljudet en flicka...men ut kom en pojke.
Fy fasen vilken tråkig situation
Min mardröm
Därför jag alltid gjort könsul senare i graviditeten. Då går det inte att missta.
Enligt min bekant hade dom gjort flera ultraljud. Men vet inte hur sent det sista gjordes.
Ja det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig och hoppades. Men jag och bebis kommer klara oss oavsett. Förhoppningsvis kommer han till sans och vill ha en relation med sin dotter i framtiden iallafall. Nu längtar jag bara tills allt är upprett med gård, pengar, djur och grejer så jag kan komma vidare. Tror jag bestämt mig för att stanna här nere om jag kan lösa det med att ta över gården på något sätt. Ett fast jobb man trivs med är ju faktiskt värt väldigt mycket och familjen går ju alltid att åka och hälsa på.
Ja det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig och hoppades. Men jag och bebis kommer klara oss oavsett. Förhoppningsvis kommer han till sans och vill ha en relation med sin dotter i framtiden iallafall. Nu längtar jag bara tills allt är upprett med gård, pengar, djur och grejer så jag kan komma vidare. Tror jag bestämt mig för att stanna här nere om jag kan lösa det med att ta över gården på något sätt. Ett fast jobb man trivs med är ju faktiskt värt väldigt mycket och familjen går ju alltid att åka och hälsa på.
Fy vilken tuff situation men du verkar väldigt förnuftig och klok så du kommer greja det. Är livet bra i övrigt tror jag på att stanna på orten. Ta en sak i taget
Ååh, jag hade blivit sååå ARG på en sån person!! Sparkat ut han med detsamma! Fegis som inte vågar ta sitt ansvar som pappa!!
Men det är jag det
Tycker det är starkt av dig att ta det så lugnt ändå, och tror också att det bästa just nu är att stanna i stan där du har din 'trygghet' med en anställning. Familjen kan ju alltid hälsa på, stöttar dem dig något igenom detta?
Ta en dag i taget!
Haha, jag har inte kunnat använda mina vanliga arbetsbyxor på en månad, har fått låna ett par större av en kollegaHa! Har blivit såpass rund att jag måste använda gummisnodd metoden på arbetsbrallorna!
UL igår, kollade hur liten växt, och organens utveckling. Allt såg bara bra ut
Nästa möte med BM är först om en månad.
Tack! Jag kommer nog fota mycket mer, har en massa idéer jag vill göraÅåh, underbart fotografi! Funderar med på om man skulle göra något som minne. Det klassiska händer på magen i sepiafilter? Noll fantasi, haha!
Ha! Har blivit såpass rund att jag måste använda gummisnodd metoden på arbetsbrallorna!