Tant Agda har bytt ålder till 70 år nu som tur är
Det satt kvar i lederna idag när jag vaknade men tog ett varmt bad ikväll och det hjälpte lite
Tror inte det kommer försvinna tyvärr för jag har läst att har man fått foglossning så har man det, med bättre och sämre dagar.
Så får ta det lugnt helt enkelt och inte städa så mycket
Vill verkligen känna bebisen röra sig snart!
Tror jag känt att hen petat mig i sidan inuti mig så att säga någon gång men inget mer än så. Gick in i vecka 16 idag så jag förväntar mig att känna mer snart för det gjorde jag ju med dom andra. Men eftersom jag känt petadet i sidan långt in så tror jag bebisen ligger rätt långt ner än så länge. Magen har krympt lite tycker jag men min man sa idag när vi var iväg på ett lekland med barnen att han spanade in mig en bit bort och han sa att man börjar se en liten markering där magen börjar komma nu
Så det är inte bara jag som längtar efter lite mer markerad bebismage
Han säger inte så mycket gubben min för jag pratar bebis för två
Istället håller han på att kika på allt det praktiska. Kollar mycket annonser på blocket om det dyker upp något som vi är intresserade av. Jag har frågat och han känner sig delaktig men som han säger så kan han inte göra så mycket eftersom det är jag som bär på barnet.
Han missade tyvärr RULet med tösen men nu har han fixat ledigt denna gången så han kan vara med
Han var med på förra ultraljudet jag gjorde i vecka 12 med men alla besök hos bm kommer han nog inte gå med på pga jobbet. Han är dock ledig en vardag i veckan så jag ska försöka planera in besöken på hans lediga dagar så han kan följa med.
Hänger eran partner med på alla era besök hos bm?