Du menar väl grädde och smör!Jag har inga större bröst i vanliga fall och rider då med en vanlig sportbh men nu skumpade det på bra kan jag säga. Mjölken höll på att bli "milkshake"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar väl grädde och smör!Jag har inga större bröst i vanliga fall och rider då med en vanlig sportbh men nu skumpade det på bra kan jag säga. Mjölken höll på att bli "milkshake"
Tyvärr bor vi bara i en tvåa så det finns inte så många rum att gömma sig i, dessutom hör man ljuden ändå. Hade varit så skönt om vi fått vårt radhus när det var tänkt, men det är uppskjutet bygge så det blir inte förrän hon nästan fyller 1 år..
Men det blir väl förhoppningsvis bättre snart
Det funkar inte att den som inte har bebis sover med öronproppar? Och att ni turas om att ta soffan?Förhoppningsvis är det bara en kort period sömnen strular, men några nätter med dålig sömn är ju nog så jobbigt.
Oj, jag hade varit vansinnig om maken gjort så Ni behöver nog verkligen ta ett snack!Idag är jag rätt sur på min sambo. Han började jobba idag men jobbar hemifrån. Jag har fortfarande (kl tio i tre..) inte kunnat äta frukost, inte duschat, eller gått på toaletten sen åtta imorse heller. Min T-shirt är helt dränkt i läckt mjölk och bebisspya men har inte kunnat byta för bebis vill vara nära hela tiden. Tycker inte det är för mkt begärt av sambo att han kollar bebis i fem minuter så att jag kan iaf byta kläder och gå på toaletten men nej, det gick inte.
Tex har han ju en timme lunch, som han väljer att ändå jobba på. Ta 30 min och avlasta mig så jag får käka/duscha/vad jag nu vill, det hade jag lätt gjort om det var tvärtom. Idag är första dagen sen bebis föddes som jag faktiskt varit ledsen.
Får vänta tills han slutar vid 16 sen ta ett snack för såhär funkar inte. Om en timme får jag iaf förhoppningsvis äta något. Kul dag.
Idag är jag rätt sur på min sambo. Han började jobba idag men jobbar hemifrån. Jag har fortfarande (kl tio i tre..) inte kunnat äta frukost, inte duschat, eller gått på toaletten sen åtta imorse heller. Min T-shirt är helt dränkt i läckt mjölk och bebisspya men har inte kunnat byta för bebis vill vara nära hela tiden. Tycker inte det är för mkt begärt av sambo att han kollar bebis i fem minuter så att jag kan iaf byta kläder och gå på toaletten men nej, det gick inte.
Tex har han ju en timme lunch, som han väljer att ändå jobba på. Ta 30 min och avlasta mig så jag får käka/duscha/vad jag nu vill, det hade jag lätt gjort om det var tvärtom. Idag är första dagen sen bebis föddes som jag faktiskt varit ledsen.
Får vänta tills han slutar vid 16 sen ta ett snack för såhär funkar inte. Om en timme får jag iaf förhoppningsvis äta något. Kul dag.
Förstår att du är irriterad men sover inte bebisen nåt under dan? :/Idag är jag rätt sur på min sambo. Han började jobba idag men jobbar hemifrån. Jag har fortfarande (kl tio i tre..) inte kunnat äta frukost, inte duschat, eller gått på toaletten sen åtta imorse heller. Min T-shirt är helt dränkt i läckt mjölk och bebisspya men har inte kunnat byta för bebis vill vara nära hela tiden. Tycker inte det är för mkt begärt av sambo att han kollar bebis i fem minuter så att jag kan iaf byta kläder och gå på toaletten men nej, det gick inte.
Förmodligen på henne?Förstår att du är irriterad men sover inte bebisen nåt under dan? :/
Det sket sig tyvärr. Fanns fukt i nedre badrummet vi ville undersöka så få valde säljaren ett lägre bud utan det kravet. Det var i söderort. Vi bor i Solna men jag har hästar och familj på södra sidan så vill tillbaka dit.Hur gick det med huset @Pontevecchio? Är det i norrort eller söderort ni letar hus?
Varför gör du frågetecken? Jag frågade pga att jag inte visste.Förmodligen på henne?
Varför frågar du? Lägg ungen i knät på honom !!Idag är jag rätt sur på min sambo. Han började jobba idag men jobbar hemifrån. Jag har fortfarande (kl tio i tre..) inte kunnat äta frukost, inte duschat, eller gått på toaletten sen åtta imorse heller. Min T-shirt är helt dränkt i läckt mjölk och bebisspya men har inte kunnat byta för bebis vill vara nära hela tiden. Tycker inte det är för mkt begärt av sambo att han kollar bebis i fem minuter så att jag kan iaf byta kläder och gå på toaletten men nej, det gick inte.
Visst jobbar sambon men det innebär inte att jag jobbar 24/7 med bebis. Jag är av den åsikten att jag inte ska behöva be om hjälp, sambon är också förälder och ska lika självklart ta barnet när han är hemma som jag. Det är inte på nåt sätt självklart att jag tar barnet kväll eller helgtid.
Vill han göra nåt utan bebis får han be mig om hjälp. Det fick vi också prata om, inga konstigheter egentligen för sambon men han hade svårare att veta hur han skulle agera när H kom.
Det sket sig tyvärr. Fanns fukt i nedre badrummet vi ville undersöka så få valde säljaren ett lägre bud utan det kravet. Det var i söderort. Vi bor i Solna men jag har hästar och familj på södra sidan så vill tillbaka dit.
För at jag skrev det jag gissade på.Varför gör du frågetecken? Jag frågade pga att jag inte visste.