Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bumbosits kanske underlättar? Här lyckades vi råka koppla vattenkranen till kiss... det har släppt men funkar om det är brådis.@Imnir skönt att det inte blivit värre!
@heartstring kul att se dig här i tråden! tänkte skriva och efterlysa dig men så hade du skrivit jösses vilken skillnad på storlek det är, din Mollie är ju bara en dag äldre än mitt knytt men väger 1,5 kilo mer och är 4 cm längre
På tal om EC så ger jag snart upp.. förstoppad bebis gör att bajsstunderna blir allt annat än smidiga, däremot signalerar hon supertydligt så känns dumt att inte erbjuda handfatet då
Kiss däremot är en annan femma, hon har av nån anledning kopplat skötbord=kiss så jag kan grodhålla hur länge som helst och såfort jag lägger henne på bordet kissar hon
Min tjeja e nio veckor gammal idag o hon fullständigt älskar babblarna! Visade henne mest på skoj för någon vecka sen för jag tänkte att hon e för liten fortfarande men oj vad fel jag hade! Kvällsgnället som annars bara stoppas med att bäras runt runt avvärjs nu med lite babblare istället o vi får en glad o fnittrig bebis!
Vi använder också Babblarna när det är kris och panik, typ när jag är sen hem och sambon inte riktigt duger (tuttlös som han är) eller sista biten i bilen när hennes tålamod är slut. Hela familjen kan låtarna utantill...Min tjeja e nio veckor gammal idag o hon fullständigt älskar babblarna! Visade henne mest på skoj för någon vecka sen för jag tänkte att hon e för liten fortfarande men oj vad fel jag hade! Kvällsgnället som annars bara stoppas med att bäras runt runt avvärjs nu med lite babblare istället o vi får en glad o fnittrig bebis!
Så den låten som han fått titta på i 2 min borde vara helt ok eftersom den är så kort? Och han har möjlighet att titta bort iom att det är på mobilenAngående tv-tittande så har vår bvc-sköterska sagt att det inte gör något om bebisar tittar lite ibland men man får inte t ex sätta dem i babysitter framför teven, för de måste kunna vända bort huvudet om det blir jobbigt med intrycken. Jag har visat Babblarna för H en gång men jag försöker undvika sånt. Det är egentligen rätt meningslöst för hon fattar inte vad hon ser på utan attraheras av ljuset och färgerna som blinkar i kombination med musiken. Jag sjunger hellre för henne själv och gärna låtar med rörelser. "Huvud, axlar, knän och tår" är bådas vår favorit.
Vi använder också Babblarna när det är kris och panik, typ när jag är sen hem och sambon inte riktigt duger (tuttlös som han är) eller sista biten i bilen när hennes tålamod är slut. Hela familjen kan låtarna utantill...