Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag åt massor med ananas, hjälpte inte ett dugg... sen läste jag att man måste äta typ 7st på en gång för att ämnet som hjälper ska räcka till.Maken kom in med ett fat uppskivad ananas och beordrade mig att äta. Nu har jag ätit en hel ananas själv, tungan svider som fasen och jag hoppas att detta ska skrämma ut bebisen!
Grattis!!!@hvala , jag har turen att fylla år idag, så jag har möjligheter att göra vad jag vill av dagen så sätt Dessvärre har förvärkarna gått över till molvärk, så jag kan inte vila förrän det går över. Ska prova med dusch och alvedon snart så jag kan ligga och vila iaf förhoppningsvis.
Ok. Gör dom några regelbundna kontroller under "övertidsveckorna"?@Cocos & @Tora jajamensan, det är 3 veckor som gäller här, har en bekant som är på +19 dagar över och där är det inte bestämt när det ska sättas igång ännu, sålänge bebis mår bra så verkar dom dra på det. Västerbotten tillhör jag.
Och @Cocos , jag har några dagar till, det är du och jag som har bf med bara någon dag emellan tror jag, heartstring är näst på tur
Jag med! Spännande är det i alla fall. Håller tummarna....@Tora Det vet jag faktiskt inte, slapp gå över sist så jag hoppas på samma tur denna gången.
Jag tror att du har lite för mycket kokos i hjärnan, @Cocos... *morgonhumorn är på topp!*@Emor just ja.. fick för mig att det va du som skulle ha på min födelsedag.. virrhjärnan är igång här igen
Jag förstår inte er som haft problem med foglossning, hur har ni överlevt!?!?.. Började känna av det för några dagar sen och det är ju så vidrigt att man vill dö en smula
Inte bara att det gör ont underredet känns ju helt löst..
Nån som har nått bra tips?Jag sover bara med en kudde mellan knäna.