Den 28e funkar här med (även om det är på tok för långt bort! ), det vore lite kul om vi fick bebis samtidigt alla tre!Färdknäppen funkade inte för oss men då hade jag inte åkt skidor innan heller
Jag tror att det kommer födas ett gäng bebisar nästa tisdag, 28:e. Tre höstbebisar har hittills fötts den 28:e, två i september och en i augusti. Så då borde det bli tre nu i oktober. Jag tippar på @Emor @heartstring och @Cocos
@Derivata Vi har färdknäppar flera gånger här och det hjälper inte alls.. Ananas har inte heller hjälpt, så det måste vara skidorna som gjorde susen!! Ungefär som min ullaredstrip, men det blev ju inte mer än lite öppet av det. Fast bättre än inget!
@TeamLundVer Vad skönt att det verkar gå bättre! Jag hoppas att du får en drömförlossning, speciellt efter den här graviditeten..!
Har du fått prova TENS för ryggen? Det kan man ju sätta själv hemma tänker jag, mellan besöken hos sjukgymnasten. Du kan ju fråga hen när du är där om du kan få prova TENS (om du inte redan gjort det).