Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, sist (då blev jag ju igångsatt från start, inget hade hänt innan med tapp eller nått) var jag inne på sjukan från typ kl 7.30 på söndag till lunchtid på tisdagen, dottern föddes måndag kväll.. Det blev låååång tid på sjukhus och det värsta var just all väntan innan liksom. Blä!@heartstring just det där med att slippa sätta igång från omoget är ju en fördel! Men man får alltså inte typ gå utanför sjukhuset om dom börjat sätta igång en?!?!?
Jösses, det har jag lixom inte tänkt på.. Son du säger så känns lite av grejen med att föda barn just det där att gå hemma och va lite nojig och förväntansfull.
Jag handlade en ananasplanta på ikea för några veckor sen i hopp on att kunba käka den nu men ananasen anna växer för sakta Kanske ska köpa sånt där hallonblandte det pratas om men inga av alla husmorsknep verkar ju egentligen funka Jag får ju sammandragningar och molvärk om jag är ute och ränner mycket men det händer ju iaf inget vettigt så har intagit soffläge och planerar att ligga och sura där i tre veckor till
Hahaha, jag tror att din bebis var lite förkyld där inne, det var snorgubbarna som kom, inte slemproppenMin slempropp lossnade i "bitar" under 2 dagar,var i v 34-35 tror jag, min var typ snorgrön! Sonen född v 36 + 2.
Hahaha
Hahaha, jag tror att din bebis var lite förkyld där inne, det var snorgubbarna som kom, inte slemproppen
(Dålig kvällshumor här tror jag )
Men, hejja bebis!! Eller just det, du ville vänta lite va?@heartstring och @Cocos , hur går det för er?
Här tror jag att jag börjar få lite värkar. Korta, oregelbundna med låånga pauser mellan. Blöder dessutom lite, gissar på teckningsblödning. Så kanske det blir barn i helgen/veckan här!