Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ps, vilken knubbis! Lika lång som min men nästan 700 g tyngre!
@kimmis87 ahahahahaha! jag smäller av vad jäkla fel det där blev! en typisk "kollar bara avatarbild och blandar ihop användare" skyller på att du och fibusen har fuxar på bilderna båda två nu dör jag en smula när jag ser att hon inte ens har en fux på sin bild.. jag slutar bara svamla och går till sängs ist
Socker funkade inte på mig heller under graviditeten, jag mådde riktigt dåligt och blev speedad precis som du beskriver. Det har tyvärr gått över nu... godis är gott och funkar igen.@Cocos Jag hoppas! Jag sitter här med en chipsskål nu, jag vågar inte äta mer godis jag blir ju helt speedad av det nu tydligen och jag tror inte att jag behöver det om jag ska lyckas sova något inatt!
(Har varit duktig och plockat undan all disk direkt efter mat och allt för att kunna ha rumpan i soffan i någorlunda lugn och ro nu ikväll..)
@Fibusen vilken chock, det känns som att man alltid är orolig/ tänker på det där "om" man går över tiden, men man är inte beredd på att bebis ska komma tidigare, speciellt inte så mycket tidigare!
Jag googlade en hel del på allt ingör förlossningen med dottern och visste redan innan att mediciner/ medicinsk smärtlindring var något som jag ville undvika så mycket jag bara kunde.. Man läste ju om flera som fått problem/ där det satts fel osv men det är först efter förlossningen/ på senare tid som jag liksom hört från folk att det blivit problem.Ja, gjorde misstaget att googla lite på det och det var visst rätt vanligt, dels att det sattes fel o fick göras om o sen allt efter man kunde få. Känner att jag skulle kanske tänkt annorlunda om jag fått den infon innan! För när jag låg där kände jag bara "ge mig allt ni har bara han kommer ut på minst smärtsamma sätt!"
Jag trodde ärligt talat att jag drömt om allt (är fortfarande inte helt säker ), men nu kom molvärken tillbaka (och förhoppningsvis förvärkarna med snart) och vid morgonkissningen så kom mer slempropp (igen).. Så, nu är hoppet här ännu en gång!!
Flera kilo verkar det som! Det kan tydligen återbildas och lossna jättemånga gånger, så just den där slemproppen försöker jag att inte lägga för mycket vikt i, men förhoppningarna stiger ju varenda gång det kommer lik förbaskat!Hur mycket slempropp har du egentligen?