Hallååååå....? Var är alla? Ni sitter väl bergis och gosar med era bebisar eller ligger och får era bebisar just nu, så är jag ensam preggo kvar, bara min bebis som inte vill komma till mamsen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallååååå....? Var är alla? Ni sitter väl bergis och gosar med era bebisar eller ligger och får era bebisar just nu, så är jag ensam preggo kvar, bara min bebis som inte vill komma till mamsen..
Fyy, stackare! Vad jobbigt att veta att det dessutom är fullt upp samtidigt som du får vara glad om du får någon sömn! Jag hoppas att huvudvärken släpper på något mirakulöst sätt och att förvärkarna avtar för att återkomma när de menar allvar!Nejdå, tat lugnt! Jag sov ingenting natten mot söndag. Så natten mot måndag, när förvärkarna drog igång och dusch och alvedon inte hjälpte höll jag på att bryta ihop. Tillslut somnade jag dock, och idag är jag som ett kolli... Imorgon blir en fullspäckad dag, och likaså onsdag och på torsdag är det läkarbesök. Jag hoppas verkligen att läkaren har några mirakeltips mot huvudvärken, för jag kommer bli knäpp snart annars, bara migränen var liksom illa nog. Förvärkarna som nu verkat komma för att stanna blir för mycket, jag orkar inte vara människa länge till om det ska fortsätta såhär.
Jag förstår det! Vad läser du?Ja alltså just nu känns studierna tunga. Och hästarna har vilat senaste veckan, skötseln av dmo är tillräckligt. Och hundpromenaderna är kortare än vad jag önskar, men det får liksom bli så. Idag sköt jag t om på städningen, jag orkar bara inte, känner mig slut som människa. Nåväl, det är övergående, jag vet ju det. Bara några veckor till max...
Ja, ännu en dum sak att ärva från sin mamma, men jag såg iallafall till att komma ut några dagar tidigare!Tack @heartstring! jag hade en förhoppning om att du skulle skrivit "nu åker vi till förlossningen" vad är det för busunge som redan är tidsoptimist
Jag funderade just på vem det var som var sist ut av oss, och så var det du av alla. Men som min unge envisas så hinner du säkert att få ditt underverk innan mig iallafall@Imnir och @heartstring
Ja det är ganska drygt att vara sist i tråden
Var hos aurora idag och nästa vecka ska vi få träffa läkare för att prata om ev. igångsättning om Pyret inte vill komma ut senast på BF. Det skulle vara så oerhört skönt. Jag vet att jag inte kan styra när Pyret kommer om den väljer att komma tidigare än BF men att iaf ha ett sistadatum hjälper en del iaf.
Jag funderade just på vem det var som var sist ut av oss, och så var det du av alla. Men som min unge envisas så hinner du säkert att få ditt underverk innan mig iallafall
Vad skönt att få prata med en läkare! Passa på att fråga mer om ni har mer frågor, skriv ner allt ni kommer på innan som ni kanske vill ta upp.
Som sagt, även om det är ett tag kvar till BF så är det om inte annat väldigt skönt att ha ett slutdatum, ett datum där man vet att bebisen kommer om den inte kommit tidigare.
Hur mår du annars? Hur går det med kroppen och alla tankar och allt?
Färdknäppen funkade inte för oss men då hade jag inte åkt skidor innan hellerSom tips bara till er som väntar...
Färdknäppen funkade inte för oss men då hade jag inte åkt skidor innan heller
[/USER]
Färdknäppen funkade inte för oss men då hade jag inte åkt skidor innan heller
Jag tror att det kommer födas ett gäng bebisar nästa tisdag, 28:e. Tre höstbebisar har hittills fötts den 28:e, två i september och en i augusti. Så då borde det bli tre nu i oktober. Jag tippar på @Emor @heartstring och @Cocos