@Cocos
Vad roligt med en till tjej i tråden
Idag har jag verkligen känt mig på smällen.. Jag har inte riktigt insett mina begränsningar i hur snabbt jag kan och inte kan stiga ur bilen
Sammandragningarna är helt fantastiska när jag på mitt vanliga sätt går ur bilen snabbt......
Jag har även insett att jag måste dra ner mitt tempo på mina hundpromenader, och längden på dom. Jag har sen innan den här graviditeten problem med mitt bäcken, för att inte få besvär igen måste jag ta det lugnt med saker som inte känns bra.
Hur mår ni andra mammor med era magar? Är allt fortfarande normalt, eller börjar ni känna att kroppen förändras?
Jag känner ju inga sparkar än (bara i v.17) däremot har jag senaste veckan fått små punkter då och då, ungefär som en femkrona i storlek, som liksom ömmar i huden och om jag trycker lite lätt är jag även öm under. Någon som har en aning om vad detta kan vara? Det är som regel strax nedanför magen lite åt sidan.
Förresten, med risk för att bli äcklig. Är det någon mer än jag som behöver inhandla nya trosor pga att man har så mycket flytningar att de liksom tar slut i lådan?