Men jösses, vad ni skriver flitigt här!
jag går in i v 21 idag och känner mig stor redan. Fick kommentaren av en kollega igår: "Jäklar vad stor du är! Var ska det här sluta!?" Hehe.. Har redan fått börja använda min stora BH med, som jag började ha i 8-9 månaden med dottern, och den är precis lagom nu.. Hur mycket ska tuttarna växa egentligen? :P
Ang kramperna i vaderna så har jag haft dem i flera veckor nu. Mycket störiga, men de går över snabbt. Tänkte köpa magnesium men fick tipset att köpa multivitamin för gravida istället, så jag kör nog på det. Ska väl börja med niferex nu med, enligt BM. Är lite rädd för dem om jag ska vara ärlig.
Jag har inte förstått mig på det här med att kolla könet. Jag tycker att det är halva nöjet, att inte veta, men samtidigt är jag så sjukt nyfiken! Maken tyckte sig se en liten snopp på RULet i v 20 och flera har sagt att det ser ut som en liten snopp på ena Ul bilden med.. Vore kul med en liten pojk!
Bebis ligger iaf med ryggen uppåt och med benen i kors. Hen lapade även vatten på ULet (stack ut tungan o drack) och kliade sig i rumpan med ena handen, som en liten apa!
Vi fick höra på hjärtljuden i v 17 förresten. BM sa att de börjar med det i v 20 annars, men att vi kunde prova om vi ville och där fanns det!
Och häromdagen kände jag första sparken utanpå magen!!