Glömde ju skriva hur det gick på BVC. Lilltjejen var 64 cm lång och vägde 7600g. Rund och go. Sprutorna gick faktiskt väldigt bra. Det märktes inte efteråt att hon fått dem, blev inte ens tröttare på kvällen. Däremot tyckte BVC-sköterskan att min sambo gott kunde ta henne en helg så jag fick sova ut någon natt. Jag testar gärna, men de får nog stänga in sig på nedervåningen eller nått så jag slipper höra skriken.
Brrr. Nu har vi äntligen fått upp värmen i huset igen. Vår värmepump la av för två dagar sedan. Så idag kom de och installerade en ny. Jag som gärna har 22 grader inne Jag har gått runt i extra tröja och tofflor. Lilla Alice har jag inte ens velat lägga på golvet. Undrar om hon tänker krypa iväg snart. Igår tränade hon på att ligga i planka på golvet
Brrr. Nu har vi äntligen fått upp värmen i huset igen. Vår värmepump la av för två dagar sedan. Så idag kom de och installerade en ny. Jag som gärna har 22 grader inne Jag har gått runt i extra tröja och tofflor. Lilla Alice har jag inte ens velat lägga på golvet. Undrar om hon tänker krypa iväg snart. Igår tränade hon på att ligga i planka på golvet