R
Raderad medlem 19815
Sv: Höstföräldrar 2013
Förra gången var min sambo med på många av kontrollerna, särskilt i början. Men då jobbade han närmre stan, nu jobbar han ute i förorten och har helt enkelt inte tid att åka in.
Men han har varit på med på KUB-ultraljudet och rutinultraljudet i v. 18. Förra veckan gjorde jag ett tillväxtultraljud och det var han inte med på.
Men han vill att jag berättar väldigt detaljerat vad vi pratat om och vad alla undersökningar visar.
En av mina närmsta kompisar väntar också sitt andra barn och hennes pojkvän är med på undersökningarna. Men han jobbar också närmre hennes MVC.
Följer era partners med på kontrollerna? Jag tyckte det kändes viktigast att ha killen med första gångerna, och på ultraljud såklart. Men när jag förrförra gången sa "du får ju hänga med om du gärna vill, men du behöver inte för min skull" så verkade han besviken och han kom och mötte mig på mvc direkt när jag var klar och ville veta hur det gått med testerna. Så efter det har jag sagt att jag gärna vill ha honom med, och han verkar ta det för självklart. Vore ju en annan sak om han hade några viktiga förhinder, jobb eller annat. Men jag ser inga andra som har pappan med på varje besök, så jag undrar om bm tycker vi är konstiga. Gör såklart inget i så fall, jag är ju jätteglad att han är engagerad.
Förra gången var min sambo med på många av kontrollerna, särskilt i början. Men då jobbade han närmre stan, nu jobbar han ute i förorten och har helt enkelt inte tid att åka in.
Men han har varit på med på KUB-ultraljudet och rutinultraljudet i v. 18. Förra veckan gjorde jag ett tillväxtultraljud och det var han inte med på.
Men han vill att jag berättar väldigt detaljerat vad vi pratat om och vad alla undersökningar visar.
En av mina närmsta kompisar väntar också sitt andra barn och hennes pojkvän är med på undersökningarna. Men han jobbar också närmre hennes MVC.