Sv: Höstföräldrar 2013
KL
I helgen gav jag upp! Jag hade så jävla ont i fogarna att jag grät! Tänkte jag skulle höra av mig till sjukgymnast direkt på måndagen och få kryckor (helst hade jag velat ha rullator), det behövdes dock inte då en vän hörde av sig och sa jag fick låna kryckor av henne, så nu går jag på kryckor, och gud vad jag tycker det är pinsamt och vad jag skäms!!!
Men det kan inte hjälpas...
Sömnen har också lyst med sin frånvaro i natt var det andra natten i rad som jag grät hysteriskt över att jag inte kan sova!!! Det är mycket jobbigt just nu med andra ord....
Mannen bara jobbar och jag kämpar själv så gott jag kan, som tur är hjälper mina päron till en hel del, vet inte hur det skulle gå annars... Igår var jag på ikea och shoppade loss, fördelen där är ju att det är ganska enkelt att parkera i någon soffa eller fotölj när fogarna jävlas allt för mycket!
Så nu har jag nog lyckats införskaffa det mesta, har några små grejer kvar att fixa bara så kan bebis komma när som helst! Det känns iaf skönt!
I helgen ska jag försöka ha kalas då jag fyller 30, päronen kommer hit och hjälper mig städa och plocka fram möbler, jag har beställt smörgåstårta för att slippa göra något själv, enda kvar som jag måste greja är ett besök i affären och skaffa tårta, dricka och ballonger... Går i funderingarna på om man borde köpa hem någon alkohol, jag själv dricker ju inte...
Gräsmattan behöver klippas också, men jag har en åkgräsklippare så det borde jag greja, bara det ville sluta regna någon gång...
Idag ska jag ha mannen att boka in en liten semester så vi får komma iväg en sväng, mest för dotterns skull, han har varit vrång och vill inte åka, men vi måste åka annars jobbar han bara, just nu är jag så trött på honom att jag känner att nu jävlar åker vi annars kan han stanna hemma själv!
Enda problemet där är att det är svårt för mig att fixa att åka själv med mina dumma fogar, men jag löser det nog, envis som jag är!!!