Sv: Höstföräldrar 2013
vilken mystisk läkare! Tur du kunde behålla lugnet. Jag hade nog blivit vansinnig men det hade förmodligen inte hjälpt ett dugg.
Vad det gäller värktabletter så har min bm sagt att det enda som är ok att ta på eget bevåg är alvedon.
-----
Jag är så gräsligt spyless på rådande värme. Jag orkar inget, blir sur o grinig, tappar aptiten, vill inget och allt är tungt o jobbigt. Fötterna börjar också svälla lite och krypningarna till Natten är skitjobbiga.
I natt vaknade jag av att det högg till i magen, förmodligen vred jag väl till mig på något sätt eftersom det försvann lika fort som det kom men det var otäckt. Jag har inte känt något mer sen utan har haft en känsla av lite träningsvärk och det kan jag nog ha efter gårdagens boxstäd i ett av svinhusen.
Lite julångest har jag hunnit få också. Vi bor nära sambons familj, långt från min. Med en liten bebis (någonstans runt en månad) känns det som en omöjlighet att ta sig de 60 mil som är upp till mina föräldrar.
Jag har väl egentligen inte ont av att inte fira med min familj men jag vill inte umgås med hans för att det finns så mycket där som står mig upp i halsen. Det ska vara så "fint", "duktigt" och "riktigt" allting i stället för att man bara slappnar av, umgås och har det mysigt.
Nåja. Det är långt kvar till julen än.