Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bifogade filer

• Skärmavbild 2019-08-04 kl. 20.52.46.webp
    Skärmavbild 2019-08-04 kl. 20.52.46.webp
    42,7 KB · Visningar: 12
3h senare men hejja, äntligen ikapp :D
34381

Jag har också fått en CR/CR trakhener men sto och med dolt SW1. Dessutom med fina 271 för dressyr så hon får nog stanna (e Convulvulus såklart).
Cactus

Ytterligare hög GP-sto med 765 och överraskade med 423 för hoppning ('bara' 270 för dressyr som jag avlade för :confused: )
Wangliang

O en fin CR-märr efter @Hedinn Dali med 273 för dressyr (vilket är rejält bättre än mammsen)
Dinara
Får jag göra om kombon?

3h senare men hejja, äntligen ikapp :D
Visa bifogad fil 34381

Jag har också fått en CR/CR trakhener men sto och med dolt SW1. Dessutom med fina 271 för dressyr så hon får nog stanna (e Convulvulus såklart).
Cactus

Ytterligare hög GP-sto med 765 och överraskade med 423 för hoppning ('bara' 270 för dressyr som jag avlade för :confused: )
Wangliang

O en fin CR-märr efter @Hedinn Dali med 273 för dressyr (vilket är rejält bättre än mammsen)
Dinara
Får jag göra om kombon?
Självklart, hojta när det passar!

Fick ett stoföl med 269 för dressyr och 4VG men ett jäkla A på canter. Det där stoet har nu gett mig två föl med fina siffror men A på canter respektive Gallop. Sista chansen nu..

@Murray jag tänkte höra om jag får testa med Whydah? :)

Någon som vill ha Arctoscelis?
A-T, rabicano, CR/CR.
Annars åker han nog också ut på auktionen. Om jag lyckas fatta hur man gör 🙈

Hur gjorde du? :p
?dma <☑ > <☑> <☑> <arabian trakehner knabstrupper kladruber>

klistrade in ovanstående i "bot requests". Egentligen kanske jag borde gjort separata för varje ras i och med att jag avlar gp på traks och knabbar (och evt på kladruber, har ju bara två haha), confo och färg på araber. Kryssen (ballot box with check) är alltså för GP, Confo resp Colour. Sista taggarna är för raserna man avlar och avser sälja.

Edit. Ovanstående är alltså:
?dma <: ballot_box_with_check: > <: ballot_box_with_check:> <: ballot_box_with_check:> <arabian trakehner knabstrupper kladruber> men utan mellanslag mellan kolon och "ballot"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka