Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
?dma <☑ > <☑> <☑> <arabian trakehner knabstrupper kladruber>

klistrade in ovanstående i "bot requests". Egentligen kanske jag borde gjort separata för varje ras i och med att jag avlar gp på traks och knabbar (och evt på kladruber, har ju bara två haha), confo och färg på araber. Kryssen (ballot box with check) är alltså för GP, Confo resp Colour. Sista taggarna är för raserna man avlar och avser sälja.

Edit. Ovanstående är alltså:
?dma <: ballot_box_with_check: > <: ballot_box_with_check:> <: ballot_box_with_check:> <arabian trakehner knabstrupper kladruber> men utan mellanslag mellan kolon och "ballot"

Alltså varför kan det inte stå som du skrivit nu istället för det där krångliga som står nu?
Jag fattar ju nu när du förklarat.

Hur vet man om man blir godkänd som grade A? :confused:
Tycker jag skickat in en massa (troligen felaktigt men ändå :p ) men inte ännu hamnat i kön så ingen aningn om något gått igenom.

Fast #queue är väl annonserade hästar...?

Edit:
Om jag klickar på någons nick i kanalen så ser jag vilka roller hen har. T ex "grade A breeder".

Det finns ingen A grade kö-lista som för auktioner, utan dom hästarna syns under #listing bara. Kön till DM auktionerna är inte så lång dock vad jag läst någonstans. Däremot måste challa själv godkänna dig som A grade breeder, vilket kan skapa lite väntetid. När man är godkänd får man fram #dm-open under dm kategorin, typ öppen chatt för a grade breeders

Det finns ingen A grade kö-lista som för auktioner, utan dom hästarna syns under #listing bara. Kön till DM auktionerna är inte så lång dock vad jag läst någonstans. Däremot måste challa själv godkänna dig som A grade breeder, vilket kan skapa lite väntetid. När man är godkänd får man fram #dm-open under dm kategorin, typ öppen chatt för a grade breeders
Ah vad bra. Den har jag! Men vet inte om jag skickade in hästarna för snabbt eller inte :p

Jag har försökt, fick bara typ lika mkt tecken eller mindre så gav upp :p
Hur många gånger försökte du? *nyfiken*
jag tänker mig att om anlaget är recessivt så är chansen 1/4 att få större tecken. Alltså kan man få försöka IAF fyra gånger, helst uppåt åtta, med samma avelspar för att ”veta”.
Det kräver dedikation :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?