Nää då! Jag har tex . eller : eller ; eller ’ osv. Tar ingen plats alls!Namnen är för fulla
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nää då! Jag har tex . eller : eller ; eller ’ osv. Tar ingen plats alls!Namnen är för fulla
![]()
Vissa namn har väldigt ont om plats för okejNää då! Jag har tex . eller : eller ; eller ’ osv. Tar ingen plats alls!
@inverterad är det inte din liver A-T i dm lot 8?
Sätt dem i stable blocks?Vissa namn har väldigt ont om plats för okejtyp varje tecken räknas.
Känns bara lite dumt att ens namn eller avatar i listan man klickar ned inte är en länk till ens sida. Borde inte vara så svårt att fixa tänker jag?Sätt dem i stable blocks?
Det verkar gå att komma in på sin profil om man trycker nästan ovanför namn/level men under HR loggan. Väldigt smalt space att lyckas klicka.
Ser man på! Det funkade! Men wtf, det utrymmet borde de kunna öka ned till nedanför namnen och siffrorna.Får prova!
Eller vänta, när man klickar på det så ser man att klickrutan ska nå ned till nedanför namnet. Men ändå så går det inte att klicka där utan man måste klicka ovanförSer man på! Det funkade! Men wtf, det utrymmet borde de kunna öka ned till nedanför namnen och siffrorna.
Vi kunde gått högre, hen verkade ju vilja ha honomFick 80kför min, med lite draghjälp av @Meiblamen min var segstartad.
Haha ja. Hen och Azhure skulle dela tror jag, jag fick iaf skicka hästen till Azhure.Vi kunde gått högre, hen verkade ju vilja ha honom![]()
Ja jag såg det, hen erbjöd stud på den sen när jag letade hingst till senaste rabicanostoet.. Fast den är släkt med precis alla mina andraHaha ja. Hen och Azhure skulle dela tror jag, jag fick iaf skicka hästen till Azhure.