Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nog ett sto eller två åt honom ocksåÄr en hanHar tyvärr ett A men 3VG och 3G+ blunder-boombolt
Lutar åt att behålla, kan ju ha honom bara till mig själv och bukare tills inaveln försvunnit.
@Riru hittade du nån NC hingst med G+ på canter eller galopp?
Har inte letat änTror jag iaf, om jag har så har jag glömt bort det
![]()
Såg att du hade frågat på discord, så tänkte om du hade fått nåt svar
![]()
Kan inte se DM listan. i den vanliga finns det ingen.@Shaggy kan du se om det finns en AT från mig i auktionshuset? Skickade in den igår eftermiddag men har inte sett nåt sen.
Upptäckt ett problem med den nya mobil versionen, jag kan inte gå in på min egen sidaFör att titta på hästarna måste jag klicka på horses men där är ju de alla huller om buller medan på min sida så är de ordnade efter ras
![]()
Upptäckt ett problem med den nya mobil versionen, jag kan inte gå in på min egen sidaFör att titta på hästarna måste jag klicka på horses men där är ju de alla huller om buller medan på min sida så är de ordnade efter ras
![]()
De kunde sluta med detDet är lite störande ja, men du kan söka på dig själv så kommer du till din profilsida.
Blir ju bara krångligare och mer tidskrävande att spela på mobilen ju mer de uppdaterar till "mobilvänligare" sida.![]()
Fast jag har ju ston som är lika gamla och än föder fölAww, min Elvis Presley är 20 år gammal nu
(Och får fortfarande ston! Det är liv i gubben)
Fast äldst är The Rolling Stones, på 21 år och 6 månaderAww, min Elvis Presley är 20 år gammal nu
(Och får fortfarande ston! Det är liv i gubben)
Det är därför man har ett litet rasberoende prefix före hästens namn... Då kan man titta var man vill!Upptäckt ett problem med den nya mobil versionen, jag kan inte gå in på min egen sidaFör att titta på hästarna måste jag klicka på horses men där är ju de alla huller om buller medan på min sida så är de ordnade efter ras
![]()
Det är därför man har ett litet rasberoende prefix före hästens namn... Då kan man titta var man vill!![]()