Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara för mig det inte går att betäcka ston just nu? Det står "your mare was successfully covered" men det händer ingenting... inga pengar dras, får ingen notis och det står inte på stoets sida att hon blivit betäckt.
Nej har sett fler, finns tråd i bug forumet tror jag.

Alltså med tanke på att market är bundet till kontinent så är ju den uppdateringen rätt dålig faktiskt. Jag kollar aldrig market för det finns i princip aldrig något värt att köpa på min kontinent.
Samma här, finns noll, nada o ingenting vettigt att köpa i afrika, så då lär man ju åka runt hela världen om man ska lyckas hitta nåt

Jag håller på med vad som känns som ett evighetsarbete - jag går igenom fölen som fötts och som inte är kollade närmare på än. En sak som slår mig är hur många quarterföl jag fått som inte är blacka trots att föräldrarna har varsitt black-anlag. Det börjar snart bli löjligt.

För övrigt ni som är ute i stallet med vanliga/riktiga hästar varje dag, hur hinner ni med att spela dagligen? Jag kommer som det ser ut nu ha häst på heltid när jag börjar jobba igen efter semestern och just nu känns det som att det nog kommer få bli spelande på helgerna främst. Om jag inte spelar på jobbet...

Trycker på care for all-knappen så fort jag vaknat och slänger in på tävlingar. Brukar hinna träna typ hälften innan jag måste iväg och resten på bussen till jobbet. Slänger in på tävlingar via mobilen under dagen. Kikar igenom föl och tränar alla igen när jag kommer hem, antingen före eller efter stallet. Gå igenom på riktigt, pensionera, klura på hingstar osv får blir på lediga dagar.

Alltså med tanke på att market är bundet till kontinent så är ju den uppdateringen rätt dålig faktiskt. Jag kollar aldrig market för det finns i princip aldrig något värt att köpa på min kontinent.

Ja alltså, man önskar ju att funktionen fanns under search i stället men det är ändå en bra början känner jag. Helst vill jag ha sökfunktion för att hitta hingstar, betäcker gör man ju oftare än man köper hästar på market men det kommer förhoppningsvis i framtiden. De kan ju inte ha missat att det efterfrågats menar jag.

Jag testade att lägga in en häst i auktionshuset, skrev i bot-requests. Har jag gjort rätt eller behöver jag göra något mer?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka