Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dom har inte gått ut med vad exakt dom gör för uppdateringar?
Nej det jag hittade var det här
"Quick heads-up: You can expect the game to be unavailable sometimes until 6.30PM CEST as we are working on updating the game. Once we are fully done, we'll post an update topic on the forum😊"

Yeeeeey! Bättre sökfunktion! Men bara för premium tydligen.
Edit: Och bara i market. Vad jag hittat hittills iallafall.

Asså bara för premium, det sög ju. Jag förstår att de vill ha in pengar men något så basic som sökkriterier tycker jag att alla borde få nyttja :meh:

Dock var den utökade sök rätt kass. Bara gren som är tillagd vad jag kan se? Går inte att sortera på GP Eller nått...
Screenshot_20190801-184249.webp

Alltså med tanke på att market är bundet till kontinent så är ju den uppdateringen rätt dålig faktiskt. Jag kollar aldrig market för det finns i princip aldrig något värt att köpa på min kontinent.

Bara för mig det inte går att betäcka ston just nu? Det står "your mare was successfully covered" men det händer ingenting... inga pengar dras, får ingen notis och det står inte på stoets sida att hon blivit betäckt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka