Funderar också på vad de pysslar med. Antar att vi inte har sån tur att det kommer någon ny hästras
Är väl dags iofs så kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar också på vad de pysslar med. Antar att vi inte har sån tur att det kommer någon ny hästras
Tror dom förvarnar förstÄr väl dags iofs så kanske?Om dom nu inte alltid ska för"varna" när nya raser läggs till.
Sen 3 tiden typ.Hur länge har sidan legat nere?
Nej det jag hittade var det härDom har inte gått ut med vad exakt dom gör för uppdateringar?
Dock var den utökade sök rätt kass. Bara gren som är tillagd vad jag kan se? Går inte att sortera på GP Eller nått... Visa bifogad fil 34194
Såg att det endast var på market och inte på search. Urkasst, använder aldrig market...
Den ska enligt Itchy även komma på sök vad det liderYeeeeey! Bättre sökfunktion! Men bara för premium tydligen.
Edit: Och bara i market. Vad jag hittat hittills iallafall.
Alltså med tanke på att market är bundet till kontinent så är ju den uppdateringen rätt dålig faktiskt. Jag kollar aldrig market för det finns i princip aldrig något värt att köpa på min kontinent.
Se inlägget ovanSåg att det endast var på market och inte på search. Urkasst, använder aldrig market...
Åh vad braDen ska enligt Itchy även komma på sök vad det lider![]()