Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller på med vad som känns som ett evighetsarbete - jag går igenom fölen som fötts och som inte är kollade närmare på än. En sak som slår mig är hur många quarterföl jag fått som inte är blacka trots att föräldrarna har varsitt black-anlag. Det börjar snart bli löjligt.

För övrigt ni som är ute i stallet med vanliga/riktiga hästar varje dag, hur hinner ni med att spela dagligen? Jag kommer som det ser ut nu ha häst på heltid när jag börjar jobba igen efter semestern och just nu känns det som att det nog kommer få bli spelande på helgerna främst. Om jag inte spelar på jobbet...
Care for all knappen är min räddning 🙈 Har 5 ungar som har sommarlov, och en häst, så försöker avverka HR på morgonen när jag vaknat och slänger sen bara in dom på tävlingar o confo shows under dagen när jag hinner

Jag håller på med vad som känns som ett evighetsarbete - jag går igenom fölen som fötts och som inte är kollade närmare på än. En sak som slår mig är hur många quarterföl jag fått som inte är blacka trots att föräldrarna har varsitt black-anlag. Det börjar snart bli löjligt.

För övrigt ni som är ute i stallet med vanliga/riktiga hästar varje dag, hur hinner ni med att spela dagligen? Jag kommer som det ser ut nu ha häst på heltid när jag börjar jobba igen efter semestern och just nu känns det som att det nog kommer få bli spelande på helgerna främst. Om jag inte spelar på jobbet...
Jag är ju mammaledig så jag spelar mycket från mobilen när jag sitter och ammar osv. Sen är jag en sån där förfärlig ryttare som tycker fram- och avskrittning är rätt tråkig dödtid så då åker mobilen också fram. Och när jag fyller vatten i hagen, vilket tar FOREVER. Men så har jag ju stallet 50 meter från huset så jag kan ta stallsysslorna lite pö om pö under dagen :)

Har nu bestämt mig för att sluta med alla raser utom fjord, NC, Suffolk och Welsh så om ngn vill ha någon av de andra hästarna får ni dem billigt! Alla åker ut på marknaden pö om pö,så får jag se om någon blir såld...

Var i Challas house lägger man in sin häst om man inte vill ha en specifik auctioneer? Har försökt med tre nu men de svarar liksom inte. Kanske enklare att lägga i den allmänna kön istället om jag nu bara förstod var den är.

Var i Challas house lägger man in sin häst om man inte vill ha en specifik auctioneer? Har försökt med tre nu men de svarar liksom inte. Kanske enklare att lägga i den allmänna kön istället om jag nu bara förstod var den är.
Guest-Bot-Instructions

any # with a number is where a value is required. DO NOT put #1 #2 these just show where a value is needed
Listing Horses

To list a horse for auction use ?lh #1 #2 #3 #4 #5 #6
#1 is the breed
#2 is the age
#3 is the Genetic Potential
#4 is the training level
#5 is the price
#6 is the link

for example entering:
?lh Mustang 5 621 basic 5000 https://www.horsereality.com/horses/658979/mel
will show this point_down
Breed: Mustang
GP: 621
Training: basic
Price: 5000
Link: https: //www.horsereality.com/horses/658979/mel

Kan det vara det här?

Edit: såg att Trott hade svarat

Du måste alltid lägga in dem i kön även om du vill ha en speciell auktionsförättare.
Jag tar gärna hästar åt er här sen men jag vill lära mig först. Tänkte jag kan vara förvirrad med alla andras hästar och inte sabba era försäljningar :p

Du måste alltid lägga in dem i kön även om du vill ha en speciell auktionsförättare.
Jag tar gärna hästar åt er här sen men jag vill lära mig först. Tänkte jag kan vara förvirrad med alla andras hästar och inte sabba era försäljningar :p

Jahaaaaa...! Jag trodde man kunde skicka hästen direkt till auktionsförrättaren i hens egen kanal. Förvirrande system... Och känn ingen stress alls!

Jahaaaaa...! Jag trodde man kunde skicka hästen direkt till auktionsförrättaren i hens egen kanal. Förvirrande system... Och känn ingen stress alls!
Ja det är en aning förvirrande. Mycket skulle kunna göras enklare. Infon är utspridd på för många ställen så om man plockade ihop till ungefär hälften av nuvarande rubriker skulle det nog bli tydligare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka