Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Störande, min rabcarrier hingst ligger ute på Challa's auktion nu, jag satte 20k som startpris, auctioneeren som la ut honom skrev först 20 k som startbud, nu är det meddelandet borta och en annan auctioneer har skrivit startbud 5kO_o:confused:
Går det inte fråga varför dom ändrat? Står det 20k som startbud så ska det ju vara det

Frågade, tydligen är det SB för start bid, SO för minsta pris :meh: som sagt, otydlig info...
Min som låg ute för minst 60 eller 80 startades på 10. Den gick ju upp till 181. Det kan vara lättare att få någon att bjuda en låg summa som andra sedan reagerar på än en hög direkt :)

Jag håller på med vad som känns som ett evighetsarbete - jag går igenom fölen som fötts och som inte är kollade närmare på än. En sak som slår mig är hur många quarterföl jag fått som inte är blacka trots att föräldrarna har varsitt black-anlag. Det börjar snart bli löjligt.

För övrigt ni som är ute i stallet med vanliga/riktiga hästar varje dag, hur hinner ni med att spela dagligen? Jag kommer som det ser ut nu ha häst på heltid när jag börjar jobba igen efter semestern och just nu känns det som att det nog kommer få bli spelande på helgerna främst. Om jag inte spelar på jobbet...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka