Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste precis tråden om senaste uppdateringen. :down:
Hade tänkt köpa massa DP nu under rean men med tanke på att dom sagt nej till softcap och inte bestämt ännu om det blir hjälp på andra sätt så känner jag att jag inte vill sponsra.
Hade lite hopp där ett tag när det diskuterades fram lösningar men nu har jag nog tappat det. Så kommer ju bli tvungen att lägga ner något rabicanoprojekt.

Läste precis tråden om senaste uppdateringen. :down:
Hade tänkt köpa massa DP nu under rean men med tanke på att dom sagt nej till softcap och inte bestämt ännu om det blir hjälp på andra sätt så känner jag att jag inte vill sponsra.
Hade lite hopp där ett tag när det diskuterades fram lösningar men nu har jag nog tappat det. Så kommer ju bli tvungen att lägga ner något rabicanoprojekt.
Och de nämner ingenting om hur de ser på care for all och begränsning. Jag kan köpa en hard cap även om jag tycker det är fåniga argument men den där löjliga begränsningen för care for all är något jag inte köper alls

Och de nämner ingenting om hur de ser på care for all och begränsning. Jag kan köpa en hard cap även om jag tycker det är fåniga argument men den där löjliga begränsningen för care for all är något jag inte köper alls

Ja jag känner inte för att sitta och försöka räkna ut exakta dagar då fölen lämnar mamma så jag inte riskerar en morgon att inte kunna använda knappen.. På morgonen vill jag kunna ta hand om alla hästar snabbt och skicka ut på shows och tävlingar under dagen, sen på kvällen brukar jag gå igenom vilka hästar som ska pensioneras och träna. Kan jag inte ta hand om hästarna på morgonen så går det ju inte spela med bra resultat.
Men jag ska väl inte börja gnälla en massa igen.

Ja jag känner inte för att sitta och försöka räkna ut exakta dagar då fölen lämnar mamma så jag inte riskerar en morgon att inte kunna använda knappen.. På morgonen vill jag kunna ta hand om alla hästar snabbt och skicka ut på shows och tävlingar under dagen, sen på kvällen brukar jag gå igenom vilka hästar som ska pensioneras och träna. Kan jag inte ta hand om hästarna på morgonen så går det ju inte spela med bra resultat.
Men jag ska väl inte börja gnälla en massa igen.
Jag ställde en fråga i tråden som jag hoppas var intresserat neutral. Det var iallafall min intention men jag hade inte sett detta tidigare och tycker ju att det är dåligt att inte adressera den delen också så min irritation kan ha lyst igenom.

För mig tar det också emot att betala när framtiden är så osäker och spelet är så ofärdigt. Egentligen har jag inget emot att spendera små summor på ett spel, det kostar ju att köpa ett tvspel tex. Men då vill jag vara säker på att jag får valuta för pengarna och att det inte blir några plötsliga förändringar som gör att jag slängt pengarna i sjön. Dessutom känns spelet så ofärdigt, med så himla många funktioner som inte funkar än (företagen, alla sökfunktioner, privata betäckningar etc) och med en server som inte riktigt verkar fixa trycket, så då känns det alldeles för osäkert att blanda in pengar.

Håller med. Det är riktigt dyrt med premium och jag har inte lust att betala för det om det inte ska funka på morgonen innan jobbet bara för att det fötts något föl under natten. Och nej, jag är inte klar nog i skallen att väja vad som ska pensioneras kl tjugo i sex på morgonen. Så tummen upp för cap men tummen ner för att mecka med care for all-knappen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka