Japp ändrar!Är du kvar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp ändrar!Är du kvar?
Jag har DP till övers om du vill köpa för HRC? Fick ju alla DPna lite oförtjänt så jag delar gärna med mig!Läste precis tråden om senaste uppdateringen.
Hade tänkt köpa massa DP nu under rean men med tanke på att dom sagt nej till softcap och inte bestämt ännu om det blir hjälp på andra sätt så känner jag att jag inte vill sponsra.
Hade lite hopp där ett tag när det diskuterades fram lösningar men nu har jag nog tappat det. Så kommer ju bli tvungen att lägga ner något rabicanoprojekt.
Japp ändrar!
Jag har DP till övers om du vill köpa för HRC? Fick ju alla DPna lite oförtjänt så jag delar gärna med mig!
Jag köper också gärna om det finns några kvarJag har DP till övers om du vill köpa för HRC? Fick ju alla DPna lite oförtjänt så jag delar gärna med mig!
Jag har DP till övers om du vill köpa för HRC? Fick ju alla DPna lite oförtjänt så jag delar gärna med mig!
Toppen, jag är redo @Mumfie om du fortfarande är kvar![]()
Tack så jättemycket!Sorry, kom något I vägen men nu är jag här!
Nej tror den är gulsvart
Lägger henne på private! Släng fölet@Elin_B köper gärna foundation-stoet om du vill sälja! Araben alltså.![]()
Rekordet för race enligt at kanalen på discord är 330, så ja, jag hade sparat om han passar in i övrigt.Alltså hjälp mig begrunda denna AT-hingst. 325 för race, är den värd att spara alls? Han är ju vuxen snart men jag behöver platsen egentligen..
https://www.horsereality.com/horses/954874/invers-levrek