Ah... Ja så lång tid det tog mig att komma till miljonen lär jag inte beröras inom överskådlig framtidJa dom har ändrat så att dom som har mindre hrc får mer ränta och dom som har mycket får ingenting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah... Ja så lång tid det tog mig att komma till miljonen lär jag inte beröras inom överskådlig framtidJa dom har ändrat så att dom som har mindre hrc får mer ränta och dom som har mycket får ingenting![]()
Förlåt för tummen uppJa dom har ändrat så att dom som har mindre hrc får mer ränta och dom som har mycket får ingenting![]()
Ja!Går det bra nu?
Förlåt för tummen upp
Jag har precis blivit miljonär också![]()
Drop down menyn är ful och omständigare än tidigareför mig har det funkat bra tidigare, men förstår att för dom det inte har funkat för är glada. Hoppas dom snyggar till det snart bara.
Jag kan inte ens zooma i min mobil på HR, så jag får scrollaJa den är rätt ful. Det jag stör mig mest på nu är att jag måste zooma ut två gånger innan jag får helbild, är riktigt drygt när man ska ta hand om och träna alla hästar då jag måste göra det på varje häst.
Sitter någon på tips om det går att hela tiden ha i utzoomat läge?
Jag kan inte ens zooma i min mobil på HR, så jag får scrolla![]()
JappFy vad jobbigt!
Använder du chrome så går det att klicka i datoranpassat läge.. Dock blir det ju så på alla sidor man besöker dåJa den är rätt ful. Det jag stör mig mest på nu är att jag måste zooma ut två gånger innan jag får helbild, är riktigt drygt när man ska ta hand om och träna alla hästar då jag måste göra det på varje häst.
Sitter någon på tips om det går att hela tiden ha i utzoomat läge?
Använder du chrome så går det att klicka i datoranpassat läge.. Dock blir det ju så på alla sidor man besöker då