Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du får! Nu?Fina söta @Murray, kan jag få ett försök till på Messi? Stoet kastade igen![]()
Ready when you are!Klart du får! Nu?
Jag orkar inte grooma och träna alla mina hästar (tydligen har de blivit 244 st)
Någon som vill ha islandsto med 631 5VG 5G+? Örk
Eller islandshingst med G+ gallop? Máni 612 5VG 6G+ D Z
Ytterligare islandshingst med 606 7VG 4G+ Z SW1. Heidur
Har två jättefina welshpojkar också.
Yn Seilidig Ar med CR RN SW1 och dressyrsnitt på 80.
Jamio flaxflux med 6VG 3G+
Jag har inte loggat in idag och är tveksam över om jag överhuvudtaget gör det. Måste vi grooma så tror jag det får bli spel enbart på helgernaJag orkar inte grooma och träna alla mina hästar (tydligen har de blivit 244 st)
Jag har också fått några som fått g- istället för g+, men jag har antagit att det är "fel" på det dokumentet jag har sen tidigare (att det är en gammal version eller nått)...Äh jag gör nåt fel med excelfilen, breeder's advice låter som G+ på exempelvis trot (he has an amazing two-beat rythm) men det blir G- i output.![]()
Vilken häst är det som inte funkar? Kikade nu och det verkar som att de första två styckena i breeders advice saknas i input?Äh jag gör nåt fel med excelfilen, breeder's advice låter som G+ på exempelvis trot (he has an amazing two-beat rythm) men det blir G- i output.![]()
Ja, alltså jag måste minska med typ 100 hästar om det ens ska vara rimligt att hinna med.Jag har inte loggat in idag och är tveksam över om jag överhuvudtaget gör det. Måste vi grooma så tror jag det får bli spel enbart på helgerna
Vilken häst är det som inte funkar? Kikade nu och det verkar som att de första två styckena i breeders advice saknas i input?
Det är detta du vill kopiera och klistra in i den vänstra spalten (lättast är att kopiera att på en gång och ställa dig på acceleration innan du klistrar in så blir det rätt).Invers Morfeus. Jag prövade i fliken Paste 2 och där verkar det funka, tror jag.... Undrar dock varför texten 'sticker ut' på det där viset, ska den göra det?
Fungerar det nu?
Fungerar det nu?
(om jag var otydlig så räcker det alltså med de två första styckena från breeders advice)
Konstigt, jag har uppdaterat första Paste-fliken med den låsta kopian (som ska fungera), så hoppas den ska fungera som den ska nu.Jahaaa, det är därför det "sticker ut text".Ja nu verkar det funka paste 2-fliken, inte i den ordinarie... det blir andra värden när jag prövar där konstigt nog.