Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det finns nån som vill ha hjälp att lägga in lite hingstar i studbooken så kan jag hjälpa till - det var riktigt roligt!
Du är välkommen att lägga in av mina
Jag har tääänkt lägga in, sen...![]()
De som har problem att lägga in är @Iamia och @Mulles_matte (mig veterligen) (jag har fixat iamias trakhingstar, av egoistiska skälOm det finns nån som vill ha hjälp att lägga in lite hingstar i studbooken så kan jag hjälpa till - det var riktigt roligt!
Om det finns nån som vill ha hjälp att lägga in lite hingstar i studbooken så kan jag hjälpa till - det var riktigt roligt!
Har gått och undrat när dina ska komma in därHaha du kan få lägga in mina om du vill. Finns länkar till alla på min profil.
Det går att duplicera fliken som heter Tom kopia och döpa om till rasen, om någon ras saknas. Jag fixar welsh nuWelsh verkar inte finnas än men jag lägger in mustangen åt dig.![]()
Nu funkar det som det ska igen, alla blir ogroomade runt 3-tiden på natten. Så man måste grooma varje morgon nu (eller i alla fall innan man sätter dem i shows).Måste man grooma mer än en gång per dygn nu? Jag tyckte jag var smart som fixade alla mina (och dotterns) igårkväll när jag lagt mig men det gick absolut uruselt på både tävlingar och shower i morse (ett av mina föl fick en BLÅ rosett!!!) och när jag kollade var det en del som verkade o-groomade liksom. Det höll sig väl ett dygn förut?
Snart, förhoppningsvis.Har gått och undrat när dina ska komma in där![]()
Snart, förhoppningsvis.Om inte Inverterad vill och orkar kan jag nog ta tag i det i helgen.
![]()
Hmmm borde jag göra om mina hästar från igår..?Konstigt, jag har uppdaterat första Paste-fliken med den låsta kopian (som ska fungera), så hoppas den ska fungera som den ska nu.
Det är ju i sådana fall bara confo som är påverkat så räcker att dubbelkolla detHmmm borde jag göra om mina hästar från igår..?