Neeeeeej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nä, verkligen inte värt det. Återkom när det finns en ”sköt alla hästar”-knapp eller rabatter på allt eller typ högre maxtak för antalet hästar, typ...
Detta står också på forumet, skrivet av Deloryan: ”Yes, the caretaking feature we’re working on, will be integrated in the premium account.” Alltså en ”care for all”-knapp. Så snart kanske det är värt det.
Åh nej! Verkligen inte en grej jag saknat. Men såg att man numera kan köra via mobilen, de har bytt flikarna till en rullgardinsmeny i iOS iaf så nu funkar det fint
Tack snälla!Lägger upp honom direkt.![]()
Jag som just kom hit pga något ser fel utÅh nej! Verkligen inte en grej jag saknat. Men såg att man numera kan köra via mobilen, de har bytt flikarna till en rullgardinsmeny i iOS iaf så nu funkar det fint![]()
Åh nej! Verkligen inte en grej jag saknat. Men såg att man numera kan köra via mobilen, de har bytt flikarna till en rullgardinsmeny i iOS iaf så nu funkar det fint![]()
Eller vänta, jag kan träna denJag köpte ett föl på foundation och den står i mitt stall men när jag klickar på den så visar den okänd ägare och jag kan inte se någon info om den
Det är på .nl dessutom.
Gillar inte ändringen i banken..
Nu dök det upp! Det tog lite tid bara, puh!Eller vänta, jag kan träna den![]()
Får också högre ränta men kanske har några tusen mindre på kontot idag än igår iofsVad är det för ändring på banken? Min ser likadan ut. Fast det ser ut som om jag får högre ränta nu?
Vad är det för ändring på banken? Min ser likadan ut. Fast det ser ut som om jag får högre ränta nu?
Vad är det för ändring på banken? Min ser likadan ut. Fast det ser ut som om jag får högre ränta nu?
Får också högre ränta men kanske har några tusen mindre på kontot idag än igår iofs