Horsereality XIII

Klurade på den men blev lite snål. :D Grattis! Kan man månne få låna mage på den nån gång?

Jag hann inte ens tänka, bara köpte :laugh: Finns inte en chans att jag skulle kunna avla fram en sån där annars.
Jadå! Betäckte med din hingst nu för jag såg att han hade VG på ett ställe stoet hade G, så kanske går att få en 10VG avkomma med en jäkla massa tur :angel:
Kanske lite väl stor totalGP skillnad dock men vafan.

Jag hann inte ens tänka, bara köpte :laugh: Finns inte en chans att jag skulle kunna avla fram en sån där annars.
Jadå! Betäckte med din hingst nu för jag såg att han hade VG på ett ställe stoet hade G, så kanske går att få en 10VG avkomma med en jäkla massa tur :angel:
Kanske lite väl stor totalGP skillnad dock men vafan.

Det kan bli en dunderkombo! Håller tummarna!

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka