Horsereality XIII

Mina dp-hingstar och även de dyrare hrc-hingstarna betalar nästan alla med FT. Har iofs varit tacksam för det de senaste dagarna men funderar på att ta bort den möjligheten sen. Även om jag inte är i klass med @Riru så hade jag över 200 ft innan knabbarna släpptes och 0 boxplatser. :cautious:
Jag har satt ft på några nu, annars har jag oftast bara dp (någon har hrc också, typ 20-25'). Jag hade över 100 ft innan knabbarna, nu 0 😂 så därför jag ändrat till det alternativet också på vissa.

Jag skulle säga behålla. Av de jag tittat på har de flesta sämre gångarter. Många har bättre exteriör men gångarterna är dåliga.
Ja det är ju det... Har inte sett någon annan med VG på canter heller, men jag har ju inte direkt kollat alla... Han får nog bo kvar en stund så får vi se... :)

Jag vet inte hur jag ska göra med den där söta knabbehingsten (knabbe låter ruskigt fult förresten... :rofl:) med VG på canter... Sälja eller behålla?https://www.horsereality.com/horses/852444/meteorit

Jag hade nog behållt ett tag i alla fall, har inte heller sett någon med VG på Canter och det är Canter och Gallop som oftast saknar + på G också.
Tror att han kan bli poppis längre fram när folk börjar lugna ner sig och leta efter specifika saker, så som VG på canter... :D

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka