Har inte varit inne idag mer än en snabbis i morse så har inte sett det.@Shaggy - om du inte märkt det så har jag skickat mustangfölet du ville ha från förra tråden på trade till dig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte varit inne idag mer än en snabbis i morse så har inte sett det.@Shaggy - om du inte märkt det så har jag skickat mustangfölet du ville ha från förra tråden på trade till dig![]()
Det är inga problem. Jag glömde ändra så det blir längre tid men hinner du inte innan auktionen går ut så gör jag om med fler dagar.Har inte varit inne idag mer än en snabbis i morse så har inte sett det.
Ska fixa idag, måste bara göra morgonbestyren. (SMHI ljög om tidpunkten för regnet så jag fick kasta mig iväg till stallet för att rädda vad som räddas kunde av mitt silage som låg på torkDet är inga problem. Jag glömde ändra så det blir längre tid men hinner du inte innan auktionen går ut så gör jag om med fler dagar.
Man fixar det i Europa också och så vet man, som någon skrev, att ens hästar funkar i konkurrensen. Jag är inte miljonär riktigt än men känner ändå att jag kan betala för betäckning med en dyr hingst osv så det gör inget.
Mitt råd att är att skaffa tävlingshästar, folk här säljer gärna billigt (kan kolla igenom mina idag och se om det är någon där du kan få) så drar du snart in pengar. Kolla Market också, via sökfunktionen - glöm bara inte att välja att de ska vara till salu - man kan definitivt fynda där. Se om du kan köpa lite vuxna hästar för det tar lång tid för föl att växa upp så du kan avla på dem och dina DP ska du hålla hårt i för du behöver dem senare i spelet. Foundation behöver du inte bry dig om förrän du fått mycket pengar, det är ett väldigt kostsamt sätt att leta hästar på.
Vilka raser vill du föda upp?
Jag kan ta honom. Då kan jag byta ut en som bara har gnSå många G+ 715-3vg-7gMen antar att ingen vill ha?
Eeeh. Vad surt, det finns ingen sån där träningsknapp på .nl som på .com så att man kan träna hästarna när de nått max på en nivp.![]()
TackDet är inga problem. Jag glömde ändra så det blir längre tid men hinner du inte innan auktionen går ut så gör jag om med fler dagar.
Har du kommit ihåg att man måste köpa den först?![]()
Haha alltså du måste köpa roundpen-funktionen. Under estateTalar du av erfarenhet eller?
Men ja, det var en av mina hästar där som jag höll på med![]()
Åh den ska jag användahttps://www.horsereality.com/horses/812682/invers-nereon denna arabkille fick bli vuxen. 315 för race.
https://www.horsereality.com/horses/812682/invers-nereon denna arabkille fick bli vuxen. 315 för race.
Åh den ska jag använda![]()
Mina dp-hingstar och även de dyrare hrc-hingstarna betalar nästan alla med FT. Har iofs varit tacksam för det de senaste dagarna men funderar på att ta bort den möjligheten sen. Även om jag inte är i klass med @Riru så hade jag över 200 ft innan knabbarna släpptes och 0 boxplatser.Samma användare har nu betäckt 5 ston med wahid! 500 dp in på några dagar![]()