Horsereality XIII

Det är inga problem. Jag glömde ändra så det blir längre tid men hinner du inte innan auktionen går ut så gör jag om med fler dagar.
Ska fixa idag, måste bara göra morgonbestyren. (SMHI ljög om tidpunkten för regnet så jag fick kasta mig iväg till stallet för att rädda vad som räddas kunde av mitt silage som låg på tork :meh: )

Man fixar det i Europa också och så vet man, som någon skrev, att ens hästar funkar i konkurrensen. Jag är inte miljonär riktigt än men känner ändå att jag kan betala för betäckning med en dyr hingst osv så det gör inget.
Mitt råd att är att skaffa tävlingshästar, folk här säljer gärna billigt (kan kolla igenom mina idag och se om det är någon där du kan få) så drar du snart in pengar. Kolla Market också, via sökfunktionen - glöm bara inte att välja att de ska vara till salu - man kan definitivt fynda där. Se om du kan köpa lite vuxna hästar för det tar lång tid för föl att växa upp så du kan avla på dem och dina DP ska du hålla hårt i för du behöver dem senare i spelet. Foundation behöver du inte bry dig om förrän du fått mycket pengar, det är ett väldigt kostsamt sätt att leta hästar på.

Vilka raser vill du föda upp?

Jag vet inte riktigt, har några islänningar men ej helt bestämt än :o

Eeeh. Vad surt, det finns ingen sån där träningsknapp på .nl som på .com så att man kan träna hästarna när de nått max på en nivp. :(

Ugh.... Jag har tre Albadeia-ston varav ett konfirmerad leverbärare och jag tror det är FJÄRDE hingstfölet på raken jag väntar på nu :cautious:

Samma användare har nu betäckt 5 ston med wahid! 500 dp in på några dagar 😁
Mina dp-hingstar och även de dyrare hrc-hingstarna betalar nästan alla med FT. Har iofs varit tacksam för det de senaste dagarna men funderar på att ta bort den möjligheten sen. Även om jag inte är i klass med @Riru så hade jag över 200 ft innan knabbarna släpptes och 0 boxplatser. :cautious:

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka