Horsereality XIII

Flaxen är såld nu, för 1mille..

@Riru
Andra världsdelar visserligen men om snubblar över:
Bjarke-Tue eller Carl-Tue eller Carl-Vita från Asien
Ingvar-Lone från NA
Skylen-Majken från Africa (eller Skylen överhuvudtaget)

så letar jag sådana kombinationer. Främst ston. :)

Ok, har tänkt någon mer sväng till Afrika och möjligtvis Asien också men får se!

Jag letar knabbar med GP 710+ och 4VG+ just nu. Scannar marknaden men orkar inte med auktioner, dem är så sega 😴

Jag är inte säker på om jag förstått patn2 rätt. Är det den som gör täcket "mindre"?

https://www.horsereality.com/horses/843456/
30562

Har denna patn2?

Fy fan vad less jag blir på folk som lägger ut hästar på market (på skit lång auktion såklart), jag pmar om jag får köpa för 140 000 (utgpris 100') och så får man ett "nej jag Ska inte sälja den, vill bara kolla Vad jag skulle kunna få för den" :rage:
Vem? (länka hästen)

Alltså ni med massvis med hästar (typ 150+), hur orkar ni ta hand om och träna dem? :angel: Jag tycker det är segt att ta hand om mina 95 :rofl:

Alltså ni med massvis med hästar (typ 150+), hur orkar ni ta hand om och träna dem? :angel: Jag tycker det är segt att ta hand om mina 95 :rofl:

Ta hand om? Träna?

:p

Och jag har bara 77 :D

Skämtåsido, jag brukar träna dem när jag orkar. Annars bara ta hand om innan när man behövde göra det. Känner så mycket frihet nu när man slipper. :D

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31