Osvald och PernilleMin dator strejkar just nu så är fast på Genetics-sidan. Vilka är föräldrarna?
Jämförde med andra fuxar och ja, hon är flaxfux (och vuxen redan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Osvald och PernilleMin dator strejkar just nu så är fast på Genetics-sidan. Vilka är föräldrarna?
Såg att du åldrade henne nuOsvald och Pernille
Jämförde med andra fuxar och ja, hon är flaxfux (och vuxen redan)
Ja, men det syns om man tar upp en vanlig fux och jämför. Sparade tyvärr ingen bild när hon var liten men tyckte det var svårt att se om man bara tittade på henneSåg att du åldrade henne nuDet är svårt att se om dem är fux eller flaxfux som små (om det ens är någon skillnad alls?).
Lägg honom på stofölet vi pratade om förut senhttps://www.horsereality.com/horses/848879/foal-doe-848879 Cobföl med mycket vitt![]()
Vad tråkigt att byta nu när jag redan har börjat, då förlorar jag lite hästar. Får se om jag fastnar helt med pengar, då får jag nog skapa ett nytt tyvärr.
Vad är bra dressyrpoäng på knabbarna? Hittade en med 87-77-85/249 men halvlåg GP i övrigt och 12G.
Har nån hittat fewspots med bra GP förresten? Skulle vilja ha lite kul färg med de jag hittar ligger runt 680 eller ännu lägre...
Fick precis den här:Vad är bra dressyrpoäng på knabbarna? Hittade en med 87-77-85/249 men halvlåg GP i övrigt och 12G.
Har nån hittat fewspots med bra GP förresten? Skulle vilja ha lite kul färg med de jag hittar ligger runt 680 eller ännu lägre...
Är denna flax eller inte?
https://www.horsereality.com/horses/860982/foal-doe-860982
Haha, aldrig! BO 1 miljon?Är en som säljer ett sånt föl för 1 miljon hrc![]()
Intressant om den blir såld. Verkar vara eftertraktad i discord
Intressant om den blir såld. Verkar vara eftertraktad i discord
Förresten, igår var det någon som rensade SA samtidigt som mig. Fick ett mail om att hen ville köpa en av hingstarna jag fångade igår eftersom hen hade varit en sekund långsammare. För 150DP. Tack men nej tack![]()
Jag är intresserad! Vill ha någon enstaka (får se hur det går med det hehe) som maskot.
Vilken av dom?