Horsereality XIII

Såg att du åldrade henne nu ;) Det är svårt att se om dem är fux eller flaxfux som små (om det ens är någon skillnad alls?).
Ja, men det syns om man tar upp en vanlig fux och jämför. Sparade tyvärr ingen bild när hon var liten men tyckte det var svårt att se om man bara tittade på henne :D

Lägg honom på stofölet vi pratade om förut sen ;)

Vad tråkigt att byta nu när jag redan har börjat, då förlorar jag lite hästar. Får se om jag fastnar helt med pengar, då får jag nog skapa ett nytt tyvärr.

Man fixar det i Europa också och så vet man, som någon skrev, att ens hästar funkar i konkurrensen. Jag är inte miljonär riktigt än men känner ändå att jag kan betala för betäckning med en dyr hingst osv så det gör inget.
Mitt råd att är att skaffa tävlingshästar, folk här säljer gärna billigt (kan kolla igenom mina idag och se om det är någon där du kan få) så drar du snart in pengar. Kolla Market också, via sökfunktionen - glöm bara inte att välja att de ska vara till salu - man kan definitivt fynda där. Se om du kan köpa lite vuxna hästar för det tar lång tid för föl att växa upp så du kan avla på dem och dina DP ska du hålla hårt i för du behöver dem senare i spelet. Foundation behöver du inte bry dig om förrän du fått mycket pengar, det är ett väldigt kostsamt sätt att leta hästar på.

Vilka raser vill du föda upp?

Vad är bra dressyrpoäng på knabbarna? Hittade en med 87-77-85/249 men halvlåg GP i övrigt och 12G.

Har nån hittat fewspots med bra GP förresten? Skulle vilja ha lite kul färg med de jag hittar ligger runt 680 eller ännu lägre...

Intressant om den blir såld. Verkar vara eftertraktad i discord :D

Förresten, igår var det någon som rensade SA samtidigt som mig. Fick ett mail om att hen ville köpa en av hingstarna jag fångade igår eftersom hen hade varit en sekund långsammare. För 150DP. Tack men nej tack :p

Intressant om den blir såld. Verkar vara eftertraktad i discord :D

Förresten, igår var det någon som rensade SA samtidigt som mig. Fick ett mail om att hen ville köpa en av hingstarna jag fångade igår eftersom hen hade varit en sekund långsammare. För 150DP. Tack men nej tack :p

Måste ju få tag på en sån själv, tänkte nästan köpa det där fölet först men så såg jag priset...

Men behöver rensa igen :laugh:

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka