Horsereality XIII

Måste ju få tag på en sån själv, tänkte nästan köpa det där fölet först men så såg jag priset...

Men behöver rensa igen :laugh:
Är den bara på BO? Länk?
Jag håll på någon timme igår innan kombon dök upp. Hade väl rejält med tur att den faktiskt var flax också.

Behöver också rensa... men det är verkligen stopp just nu. Skulle vilja minska knabbarna men de är för lika men ändå olika för att jag ska kunna ta bort nån just nu...

Är den bara på BO? Länk?
Jag håll på någon timme igår innan kombon dök upp. Hade väl rejält med tur att den faktiskt var flax också.

Behöver också rensa... men det är verkligen stopp just nu. Skulle vilja minska knabbarna men de är för lika men ändå olika för att jag ska kunna ta bort nån just nu...

Ja bara BO, trade-798242
Jaså är den så trist att få tag i 😕

Det är väl bara 25 % att den blir synlig flax?
Kollade avkommelistan och det finns 21st av den kombinationen. 8st är bruna, 7st fux men inte flax och 6st är flax varav 1 finns hos gisela..
När jag kikat snabbt verkar dessutom min vara en av dem bästa :bump: :love:

Kanske det är, jag vet inte. Har svårt att få det där att fastna även om jag fått det förklarat för mig hundra gånger redan typ :angel:

Najs!

Fick precis den här:
https://www.horsereality.com/horses/863294/foal-doe-863294
Något sånt du letar? Din om du vill ha han :)
Åh tack! Tror att jag avstår dock, vill inte samla på mig hingstar. Jag hittade denna innan https://www.horsereality.com/horses/863259/keep och vill ha färgen men GPn är så fislåg :/

Din var fantastisk @Riru! Håll hårt i den!

Hittade också denna fina https://www.horsereality.com/horses/863255/keep men också den med låg GP :cautious:

Men håller nog i dom så länge.

Råkade köpa ännu fler dp och boxplatser.......

Om det är fler som söker något speciellt så säg till, jag kommer rensa SA då och då under dagen men jag letar bara efter specifika kombinationer. Så dyker ju upp fina hästar emellanåt som jag inte ska ha.

Det är väl bara 25 % att den blir synlig flax?
Kollade avkommelistan och det finns 21st av den kombinationen. 8st är bruna, 7st fux men inte flax och 6st är flax varav 1 finns hos gisela..
När jag kikat snabbt verkar dessutom min vara en av dem bästa :bump: :love:

Alltså, jag kommer vägra att någonsin kolla Retirement-hästarna i framtiden. Har säkert pensionerat hästar som är super rare på alla sätt och vis i min okunskap. :nailbiting:

Nu har jag slut på ft :( Och plötsligt vill folk bara betäcka för DP, vafan :p

Stoet jag var osäker på om jag skulle behålla pga låg GP fick DC i ett startfält på 650+, så hon får vara kvar. Blev mailad idag av någon som ville ha ett föl av henne. :confused: Om jag räknar med att jag vill behålla ett par själv så är det ju någon månad minst fram i tiden. :p

Om det är fler som söker något speciellt så säg till, jag kommer rensa SA då och då under dagen men jag letar bara efter specifika kombinationer. Så dyker ju upp fina hästar emellanåt som jag inte ska ha.
Jag vill ha en sån här fast med brun man och svans om du hittar en. Har hittat ett par på market, men för typ and 750 000 😒 och såklart med ok siffror. Sto el hingst spelar ingen roll :) jag har tyvärr slut på FT så kan inte leta själv 😏
Screenshot_20190530-100818.webp

Flaxen är såld nu, för 1mille..

@Riru
Andra världsdelar visserligen men om snubblar över:
Bjarke-Tue eller Carl-Tue eller Carl-Vita från Asien
Ingvar-Lone från NA
Skylen-Majken från Africa (eller Skylen överhuvudtaget)

så letar jag sådana kombinationer. Främst ston. :)

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• tämja halvvuxna katter
  • Akvarietråden V