Horsereality XIII

@iiantazie välkommen :) jag bosatte mig också i Europa och ångrade mig lite i början. Nu tycker jag det är kul och välkomnar konkurrensen. Då får jag testa mina hästar i hårdast möjliga klimat, så när möjligheten öppnas att tävla utomlands etc vet jag att de håller måttet. Men ja det är lite segt att tjäna pengar, men jag upplever ändå sällan att jag har ont om dem även om jag har mycket mindre än många andra här.

Köp inte upp alla pengar på foundation i början. Några föl om du vill ha knabbar kanske, annars är det bra att ha ett antal tävlingshästar som tjänar lite pengar :) de kan du nog hitta billigt här!

@iiantazie ett tips innan du köper häst är att be om råd här eller ännu hellre fråga här om någon har något som passar det du vill ha. Vi säljer bra hästar mycket billigt till varandra.
Tips två är att strunta totalt i foundation. Köp hästar på marknaden. Foundationhästar är ett rejält vågspel

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 139
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka