Tips! Skapa nytt konto och välj africa eller Sydamerika- otroligt mycket lättare att tjäna pengar iom få startande i tävlingar/utställningar!Europa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips! Skapa nytt konto och välj africa eller Sydamerika- otroligt mycket lättare att tjäna pengar iom få startande i tävlingar/utställningar!Europa!
När jag precis hade börjat önskade jag att någon gav mig rådet att inte bosätta mig i Europa, så därför ger jag det till dig! De allra flesta bor där vilket gör det väldigt svårt att tjäna pengar på tävlingar, vilket är det man tjänar mest på. Jag fastnade på runt 40.000HRC och fick därefter tipset att börja på nytt, vilket jag gjorde i Sydamerika, och nu har jag ungefär 1 miljon istället.Europa!
Jag ramlade in på denna tråden av misstag när jag surfade runt på buke, tog 5 minuter sedan skaffade jag också ett konto
Har spelat howrse tidigare, men saknade färgavel, så detta var precis rätt för mig.
Heter RYU på HR![]()
Då missade jag en. Får kolla vilkenVar det två? Det var väl fyra av fyra olika raser?
Thalaj är den jag fick på länkDå missade jag en. Får kolla vilken
Vad tråkigt att byta nu när jag redan har börjat, då förlorar jag lite hästar. Får se om jag fastnar helt med pengar, då får jag nog skapa ett nytt tyvärr.Tips! Skapa nytt konto och välj africa eller Sydamerika- otroligt mycket lättare att tjäna pengar iom få startande i tävlingar/utställningar!
Haha nästan 800 starter i knabbarnas conf shows i Europa![]()
Och hingsten Ingvar. Också från nordamerika.Ett tips från .nl - bland knabbarna, baserat på två av mina bästa knabbar så ger foundationstoet Lone bra föl.
Köpt i nordamerika, så Lone är därifrån.
Hade hunnit fästa mig vid mina pixelhästar när jag bytte haha. Slutar det upp med att du skapar ett nytt kan du höra av dig till mig dock, kan ge dig ett bidrag och skänka några hästar. Heter Liw på HR.Vad tråkigt att byta nu när jag redan har börjat, då förlorar jag lite hästar. Får se om jag fastnar helt med pengar, då får jag nog skapa ett nytt tyvärr.
Vad snällt, behöver tydligen ha kontot i 7 dagar innan jag kunde radera det så jag får vänta ett tag, men det kanske får bli så hahaHade hunnit fästa mig vid mina pixelhästar när jag bytte haha. Slutar det upp med att du skapar ett nytt kan du höra av dig till mig dock, kan ge dig ett bidrag och skänka några hästar. Heter Liw på HR.![]()
Du kan säkert få lite tävlingshästar som kan hjälpa dig på traven från bukare. Jag har några som jag kommer behöva göra mig av med så småningom som placerar sig regelbundet i Europa. Så även om konkurrensen är hård är det inte omöjligt. Sen är det vissa grenar som inte fungerar som de ska så man kan placera sig med i princip vilka hästar som helst.Vad tråkigt att byta nu när jag redan har börjat, då förlorar jag lite hästar. Får se om jag fastnar helt med pengar, då får jag nog skapa ett nytt tyvärr.
Vet du om det finns något liknande för Oldenburgare?https://docs.google.com/spreadsheet...cIOtEsCHdOwwNwoT6ksTXP9Y8/edit#gid=1114221303
Här kan ni se alla Knabbar på foundation, vilken gren de har GP för, om dom har bra confo/totalGP/färger. Så ni kan pussla ihop kombinationer att leta efter som kan intressera er!
Ja, det är olika foundationhästar i olika kontinenter. Men klicka på search och fyll i köpa om du vill söka på marknaden från hela världen efter hästar att köpa. Går du via marknaden i staden så kommer du bara till marknaden från din kontinent tror jag.Hur fungerar foundations? Är det olika hästar i olika kontinenter, och hur många hästar finns det på varje kontinent?