Horsereality XIII

Min Mangodotter test-for-rc som jag tänkt spara att avla viadre på om hon bär på rabicanogenen. Kommer dock göra fler försök för vill gärna slippa dom där A:na :p

https://www.horsereality.com/horses/839624/12g-705gp

Skulle ni behålla denna eller sälja? Lite udda färg...
Såhär blev mitt föl som hade den färgen. Jag tycker den är jättefin färg :p
Screenshot_20190528-222111.webp

Jag kollar in dem lite nu och funderade på mustangen men när jag kollade in siffrorna ... how the f*ck lyckas den hästen så väl? :confused::rofl: Alltså, siffrorna är ju inte alls märkvärdiga, snarare låga?

Jag kollar in dem lite nu och funderade på mustangen men när jag kollade in siffrorna ... how the f*ck lyckas den hästen så väl? :confused::rofl: Alltså, siffrorna är ju inte alls märkvärdiga, snarare låga?
@Shaggy du måste tala om din hemlighet hur du lyckas få dem att lyckas så bra i tävlingarna :rofl: jag kanske är van vid siffrorna från .com dock... är det så stor skillnad?

@Iamia Viljars sondotter blev riktigt lyckad, Eyadís från Baccu.
Hon letar efter en trevlig dejt, med GP runt 635 eller högre och gärna många VG förstås, snygg ska han vá! Framförallt behöver han ha bra framben(front legs)och hovskägg(socks). Bascule, speed och strenght behöver också bättras på.
Färg struntar vi i.
Någon bukefalist som sitter på en hingst med några av dessa egenskaper?

Fick mig ett gäng knabstrupper, det var inte gratis men jag överlever. Och de är ju så fina!😍
Verkar ojämnt i GP/confo. Nästan alla jag köpte i africa hade skyhög GP på 720-746 men samtliga hade då aptrist confo med majoriteten A och ett eller flera BA... Så de åkte till Gisela faktiskt...

Nu har jag en samling med GP mellan 707 och 738 där confon är 12 G som medel. Några har 1 VG, en hingst har 3 A och 1VG men GP 738 och flera A verkar vara nära G så han får vara kvar.

C'est la vie har massa meningar i sin text som jag tolkar som VG, alltså G+. Eller är jag ute och cyklar? 🤔 Med rätt sto tänker jag att iaf hans barnbarn borde kunna bli champions😉

Fick mig ett gäng knabstrupper, det var inte gratis men jag överlever. Och de är ju så fina!😍
Verkar ojämnt i GP/confo. Nästan alla jag köpte i africa hade skyhög GP på 720-746 men samtliga hade då aptrist confo med majoriteten A och ett eller flera BA... Så de åkte till Gisela faktiskt...

Nu har jag en samling med GP mellan 707 och 738 där confon är 12 G som medel. Några har 1 VG, en hingst har 3 A och 1VG men GP 738 och flera A verkar vara nära G så han får vara kvar.

C'est la vie har massa meningar i sin text som jag tolkar som VG, alltså G+. Eller är jag ute och cyklar? 🤔 Med rätt sto tänker jag att iaf hans barnbarn borde kunna bli champions😉

Jag får det till 6 G+ iaf :)

Jag ramlade in på denna tråden av misstag när jag surfade runt på buke, tog 5 minuter sedan skaffade jag också ett konto :D
Har spelat howrse tidigare, men saknade färgavel, så detta var precis rätt för mig.
Heter RYU på HR :)
Välkommen!
Fråga på om du undrar något eller vill ha hjälp - vi är duktiga på att hjälpa varandra :D

Jag använder samma namn som på .com i .nl - men till motsatta könet, känns som att detta blir perfekt för förvirring av mig själv :nailbiting::D

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 139
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka