Horsereality XIII

Verdamnt att jag varit bort så mycket idag. Tittade på två utav hästarna @Riru skulle sälja men fick kasta mig iväg till en träning med hästen. Det bittra är att jag hade läst fel på tiden och var där 40 min för tidigt :crazy:

Verdamnt att jag varit bort så mycket idag. Tittade på två utav hästarna @Riru skulle sälja men fick kasta mig iväg till en träning med hästen. Det bittra är att jag hade läst fel på tiden och var där 40 min för tidigt :crazy:

Men skit då :( Jag kan köra någon runda till om du fortfarande vill ha något? Om du inte har FT själv att spendera. Sedan tror jag nog jag lägger av, blev dötråkigt ju :p

Ser du ett sto u Blomster med bra gångarter så är jag definitivt intresserad om hon dessutom har minst 2 av de bästa dressyr meningarna. Raida inte men om du ser en så tänk gärna på mig. Jag har FT men har för fullt i stallet för att göra en vettig raid så det får vara. Betalar givetvis tillbaka FTn till dig så du inte går back.
Finns några Blomster ston till salu men de är mycket sämre än den du hade (inget anklagande mot dig nu utan jag är lite bitter på mig själv och det blev så fel iom att jag klantade mig med den där tiden)

Det blev lite jobbigt att raida när man bara hade två platser över ja :p

Nu har jag bara en ft kvar, så det är väl lika bra... :p Har några oldieston som ska föla innan jag pensionerar dem, sen har jag plats för raid och förhoppningsvis några fler ft. :D

Varför är dem här så söta? Kan ju inte låta bli att köpa dem trots att jag inte borde, suck!

Screenshot_20190530_215524_com.android.chrome.webp

Ser du ett sto u Blomster med bra gångarter så är jag definitivt intresserad om hon dessutom har minst 2 av de bästa dressyr meningarna. Raida inte men om du ser en så tänk gärna på mig. Jag har FT men har för fullt i stallet för att göra en vettig raid så det får vara. Betalar givetvis tillbaka FTn till dig så du inte går back.
Finns några Blomster ston till salu men de är mycket sämre än den du hade (inget anklagande mot dig nu utan jag är lite bitter på mig själv och det blev så fel iom att jag klantade mig med den där tiden)

foal-doe-868356 Bästa texten på posture och canter? Eller behövs det mer G+ överlag?
sell Högre dressyrpoäng men sämre confo

Två ston i första inlägget och ett i andra, vet inte vilka två du menar att du sett, la till en i första efter en stund men vet inte om det var den du missade? :D
Japp det var den jag missade. Får jag sova på saken. Tror nog att minst en till gärna flyttar till mig.
Mitt stall börjar bli prickigt :rofl:

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka