Fortfarande kvar?
Såg att du bjudit på Sumayya. Tänker du bjuda vidare eller kan jag ta över?
Japp, är kvar. Jag bugar ur, så bjud på honom du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortfarande kvar?
Såg att du bjudit på Sumayya. Tänker du bjuda vidare eller kan jag ta över?
Verdamnt att jag varit bort så mycket idag. Tittade på två utav hästarna @Riru skulle sälja men fick kasta mig iväg till en träning med hästen. Det bittra är att jag hade läst fel på tiden och var där 40 min för tidigt![]()
Ser du ett sto u Blomster med bra gångarter så är jag definitivt intresserad om hon dessutom har minst 2 av de bästa dressyr meningarna. Raida inte men om du ser en så tänk gärna på mig. Jag har FT men har för fullt i stallet för att göra en vettig raid så det får vara. Betalar givetvis tillbaka FTn till dig så du inte går back.
Finns några Blomster ston till salu men de är mycket sämre än den du hade (inget anklagande mot dig nu utan jag är lite bitter på mig själv och det blev så fel iom att jag klantade mig med den där tiden)
Hon är en skönhetfoal-doe-868356 Bästa texten på posture och canter? Eller behövs det mer G+ överlag?
sell Högre dressyrpoäng men sämre confo
Hon är en skönhet
De är ju så söta de där prickiga. Vill ju haaaa. Har bara plats för en just nu och måste ju välja så då vill jag ha den här https://www.horsereality.com/horses/868356/foal-doe-868356.Ville du ha någon av dem eller ska jag skicka iväg?![]()
De är ju så söta de där prickiga. Vill ju haaaa. Har bara plats för en just nu och måste ju välja så då vill jag ha den här https://www.horsereality.com/horses/868356/foal-doe-868356.
Få ju platser imorgon då jag gör mig av med Quartrarna (tror iofs inte att någon av dem kommer säljas)
Hittade länkar till de där två stona hade du fler än det som jag missat?Jag kan vänta tills imorgon om du vill ha fler? Är färdig för idag så behöver inte skicka iväg någon direkt.
Hittade länkar till de där två stona hade du fler än det som jag missat?
Japp det var den jag missade. Får jag sova på saken. Tror nog att minst en till gärna flyttar till mig.Två ston i första inlägget och ett i andra, vet inte vilka två du menar att du sett, la till en i första efter en stund men vet inte om det var den du missade?![]()