Horsereality XIII

Jag har en häst som ligger ute på annons, ett prickigt knabbeföl med helt okej siffror. Hon ligger ute på buyout för 10 000 hrc, så inte så dyrt. Nu var det en spelare som skickade ett privat meddelande och skrev "hi can you please give me sport me in private?

Hon har 10 lediga platser så det finns ingen anledning till att hon inte bara kan köpa den. Eller är det gratis hon vill ha den? Oklart :confused:

Jag har en häst som ligger ute på annons, ett prickigt knabbeföl med helt okej siffror. Hon ligger ute på buyout för 10 000 hrc, så inte så dyrt. Nu var det en spelare som skickade ett privat meddelande och skrev "hi can you please give me sport me in private?

Hon har 10 lediga platser så det finns ingen anledning till att hon inte bara kan köpa den. Eller är det gratis hon vill ha den? Oklart :confused:
Skumt

Blir lite sugen på Lomri... Med den texten borde hon passa bra med min 7VG hingst... :angel: Går det att sponsra med 75 DP för en snabbare flytt isåfall? :o

Blir lite sugen på Lomri... Med den texten borde hon passa bra med min 7VG hingst... :angel: Går det att sponsra med 75 DP för en snabbare flytt isåfall? :o
Eller så betäcker jag henne med din hingst eller så säljer du tillbaka fölet för 1 HRC när hon är avvand

Eller så betäcker jag henne med din hingst eller så säljer du tillbaka fölet för 1 HRC när hon är avvand
Om det funkar för dig (tänker mest plats-tekniskt nu) så får hon gärna flytta in direkt och så du får tillbaka fölet när det flyttat ut (såklart). :)

Rätt grinig nu. Det där fina hingstfölet först@inverterad bjöd på och sedan jag är nu såld trots 5 dagar kvar på auktionen. Varför i *censur* gör man en femdagarsauktion och sedan godtar ett bud när man har flera som bjuder och gjort så för mindre än ett dygn sedan :confused::cry::crazy:

Vilket föl var det?

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka