Horsereality XIII

Plus att det är ju vars och ens beslut, inget en kan gnälla om! Visst, fråga vänligt om annan betalningsform för en eller två ston är ju såklart okej, men en del har lite inställningen att alla ska anpassa sig till dem. Dessutom fult att gnälla offentligt om jag förstod dig rätt?
På nivån "synd att han bara är uppe för DP" så inget farligt men jag har ju sett tidigare saker så det fick en lite annan innebörd för mig

Sånt där är riktigt otrevligt, framför allt från spelare som har massor av cash. Samma sak med de som inte vill ge ombetäckningar utan strul och gnäll. Jag undviker såna hingstägare.

Men åh, är hen rik så spelar ju priset ingen roll. Har inte fått något svar så jag antar att jag bara gjorde reklam för hens häst när hen kunde gå ut med att ha fått ett erbjudande..

Äsch, det var värt ett försök, du gjorde så gott du kunde! En miljon var ett bra bud. Hen kanske tar det efter lite övervägande trots allt.

Är det dumt att erbjuda mer? :nailbiting: Jag har fem stallplatser lediga och efter dom är fyllda så kommer jag släppa på pressen att hålla antalet nere under max antal boxplatser så jag kan chilla lite. Så vill nyttja dom platserna till att försöka få tag i bra hästar.. Kommer ju inte kunna köpa något sen. Samtidigt vill jag ju inte riskera studfee till något extremt.

Är det dumt att erbjuda mer? :nailbiting: Jag har fem stallplatser lediga och efter dom är fyllda så kommer jag släppa på pressen att hålla antalet nere under max antal boxplatser så jag kan chilla lite. Så vill nyttja dom platserna till att försöka få tag i bra hästar.. Kommer ju inte kunna köpa något sen. Samtidigt vill jag ju inte riskera studfee till något extremt.

Hm, vet ej, du skulle ju kunna maila igen och be om svar och säga typ att priset är något förhandlingsbart men du vill ha tydligt besked idag om han är till salu och till ungefär vilket pris för imorgon är stallet fullt av föl. Typ. Men lägg bara det du själv tycker han är värd och kan avvara, herregud! 1 mille tycker jag är rätt saftigt även för en bra häst... Höjer hen studfee så gör hon, blir det för dyrt får hen inga betäckningar ändå och då kommer de nog ner igen så småningom.

Hm, vet ej, du skulle ju kunna maila igen och be om svar och säga typ att priset är något förhandlingsbart men du vill ha tydligt besked idag om han är till salu och till ungefär vilket pris för imorgon är stallet fullt av föl. Typ. Men lägg bara det du själv tycker han är värd och kan avvara, herregud! 1 mille tycker jag är rätt saftigt även för en bra häst... Höjer hen studfee så gör hon, blir det för dyrt får hen inga betäckningar ändå och då kommer de nog ner igen så småningom.

Ja det är väl en del, men har blivit lite less nu efter att ha lagt ut dryga 3miljoner på mest skräphästar från foundation i jakt på knabbar, så vill köpa nåt kul nu istället :p

Jag har köpt en fjording :laugh: Ni som kan fjordingar, är denna hyfsad? circe Rekommenderas dock inte till någon gren:nailbiting:
Såg nu att den ligger ca 100GP efter andra fjordingar :angel: Så kanske inget att spara.

Jag har köpt en fjording :laugh: Ni som kan fjordingar, är denna hyfsad? circe Rekommenderas dock inte till någon gren:nailbiting:
Såg nu att den ligger ca 100GP efter andra fjordingar :angel: Så kanske inget att spara.
Jag hade behållit den iom sto med möjlighet till musblack avkommor. Det finns fjordingar där ute som ligger runt 500 även om de bästa dragit iväg en del

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka