Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt tajming, tog precis en paus i fölbox-byggande etc@Murray hojta till när det passar med betäckningar åt oss bådanu har jag sett GoT, så kan koncentrera mig på pixelhästarna
![]()
Tack! KlarPerfekt tajming, tog precis en paus i fölbox-byggande etcSå nu gärna
![]()
Tack snälla!Tack! Klaramyr redo också
Givetvis jag fixar direktGår det bra om jag hakar på med 3 ston till Laurus?![]()
Givetvis jag fixar direkt
Ja, man behöver nog pröva sig fram lite grann innan man hittar vad ens målsättning är. Generellt verkar RNG antingen ge en det ena eller det andra, dvs höjs GP tappar man confo och vice versa. Det är väldigt sällan båda förbättras enligt min erfarenhet. Jag avlar som sagt främst för GP och gren-GP men har några linjer där jag fokuserar på confo istället.@Murray Tja, jag är ju inte helt hundra på vad jag avlar efter änHögt GP generellt och bra confo är det jag kör på nu innan jag har listat ut mer av vad som är bra i dressyr, hoppning osv.
Alltså, jag överväger faktiskt att vara väldigt sparsam med att använda Moomin själv utan fokuserar just nu främst på att höja mina ston med andra hingstar så att jag sedan kan lägga en bättre Moomin-son på stona sen (så slipper jag tänka på halvsyskon problematiken). Var inte riktigt beredd på den anstorming det blev, inte ens Dancing Hurricane var så här poppis under hans glansdagar.Jag tror storspelarna + några (3-5 st?) till, jag är lite oklar på de mindre.
Jag skulle kunna tänka om lite en betäckningsrunda och betäcka annat än G+-ston med honom också såklart. Då kan jag kanske iaf få g+, hög GP och bra confo på några avkommor innan jag lägger ut honom offentligt. Jag gillar ju DP också liksom...
Tog bort hrc på farsan ifall hans popularitet skjuter i höjden nu. Extra kul att både sto och hingst är egna uppfödningar också.
Nåväl, man kan alltid låna storspelarnas engagemang när de får fram bra hingstar.![]()
Haha, hon borde stå i ditt stall nu@Murray jag budar på ditt gypsysto nu (blev lite ha-galen)![]()
Nu är jag inne
Har sett väldigt många prata om G+, men jag förstår inte var man ser om det är vanligt G eller plus. Någon som kan förklara?
Självklart@Murray , finns det möjlighet till HRC-pris på Tahoe?