Jag var fräck och hängde med med ett parSjälvklart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var fräck och hängde med med ett parSjälvklart![]()
Inga problemJag var fräck och hängde med med ett par![]()
Vad gör man när man behöver rensa men inte vill skicka iväg någon![]()
Alltså, jag överväger faktiskt att vara väldigt sparsam med att använda Moomin själv utan fokuserar just nu främst på att höja mina ston med andra hingstar så att jag sedan kan lägga en bättre Moomin-son på stona sen (så slipper jag tänka på halvsyskon problematiken). Var inte riktigt beredd på den anstorming det blev, inte ens Dancing Hurricane var så här poppis under hans glansdagar.
Här nu men misstänker att du gått för dagen
Förlåt var i stallet och grejade till sent sent och gick och la mig. Är inne nuJa självklart! När passar dig?
Toppen! Ändrar nu.Förlåt var i stallet och grejade till sent sent och gick och la mig. Är inne nu![]()
Jag funderar på strategi kring Knabstruppers. Jag vill ha några, det vill jag. Jag tänker att jag inte är ensam om det. Min fundering just nu är att ge det ett par dagar, inte massrensa för att ha lediga platser exakt när de släpps för att kasta mig över foundation. Ha lite is i magen för att ha en liten uppfattning var de ligger både GP och confomässigt innan jag letar häst.
Tack så mycket. Nu är jag klar tror jagToppen! Ändrar nu.
Haha, jag har ingen aning faktiskt@Murray är du intresserad av att sälja Einride...?