Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Ibland är det svårt att tajma
Japp! Är du där exakt nu? Annars får det bli lite senare!@Iamia kan fyra isis-ston få dejta Snadi?
Japp! Är du där exakt nu? Annars får det bli lite senare!
Och du behöver inte heller betala med FT @inverterad![]()
Nu är jag här en stund igen!På plats nu men du har säkert hunnit dra.![]()
Skickade pm och erbjöd maaaassa HRC. Hen hade tänkt behålla, men kunde tänka sig att sälja till ”rätt” pris.@Iamia - råkade missklicka på mobilen o hamnade i listan av senast födda hästar. Denna kanske är värd att skicka dm på?
https://www.horsereality.com/horses/803252/foal-doe-803252
Håller tummarna!Skickade pm och erbjöd maaaassa HRC. Hen hade tänkt behålla, men kunde tänka sig att sälja till ”rätt” pris.No problems! Jag har massor av HRC.
Förhoppningsvis ändrar hen inte sig innan fölis flyttar ut från mamman. Jag vill ha nu!
(Allt för en fix idé om bra SW1-trakehners...)
Nu är jag här en stund igen!
Tack! Och tack igen för tipset!Håller tummarna!
De är ju fina. Har hållit ögonen öppna sedan du skrev att du letade (läs: scannat alla avkommelistor från foundationhästar med sw1 och deras avkommors avkommelistor - ohälsosamt mycket tid i soffan med liten bebis...) så jag har förstått att de är ovanliga!
Vad är "bra"? jag har fyra SW1 trakheners, alla ston/märrar varav tre är vuxna och sedan ett föl. alla har helt OK GP och helt OK exteriör (fölet har ett A, annars bara G/VG). Har egentligen inte tänkt sälja någon av dem men kan absolut tänka mig låna ut mage (två av dem är nog dock redan betäkta...).Tack! Och tack igen för tipset!Ja, SW1-hästar är ju inte så ovanligt, men de är oftast inte särskilt bra varken GP eller confo-mässigt... Iallafall inte BRA. Denna har ju ett A på canter. Inte helt optimalt, men det går nog att trolla bort. Hoppas jag.
![]()
Jag hade nog valt hoppVelar hemma i sjuksoffan - dressyr eller hoppning för trak-sto med dressyrsiffror 89,85,88, hopp 400 (80)? Vad hade ni gjort?
Kul! VälkommenHalloj! Jag är rätt ny på Horsereality och lär mig just nu något nytt hela tiden känns det som haha. Just nu letar jag efter riktigt bra Oldie-hingstar till mina ston men jag har lite svårt att hitta några. Någon som har tips?![]()
Halloj! Jag är rätt ny på Horsereality och lär mig just nu något nytt hela tiden känns det som haha. Just nu letar jag efter riktigt bra Oldie-hingstar till mina ston men jag har lite svårt att hitta några. Någon som har tips?![]()
För mig är bra att de klarar mina vanliga ”utrensningskriterier”, så allra minst 88 i dressyrsnitt och ingen dressyrsiffra under 85. Och ok confo såklart, men det är lite mindre viktigt. Nu har jag inte tittat på dina (änVad är "bra"? jag har fyra SW1 trakheners, alla ston/märrar varav tre är vuxna och sedan ett föl. alla har helt OK GP och helt OK exteriör (fölet har ett A, annars bara G/VG). Har egentligen inte tänkt sälja någon av dem men kan absolut tänka mig låna ut mage (två av dem är nog dock redan betäkta...).
Det här stoet kan jag däremot tänka mig släppa när fölis är avvand om det är av intresse.
https://www.horsereality.com/horses/402543/Illinois-★